• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Två vintage (Certina och Nitella) klockor säljes eller bytes mot en Vintage-dykare/dykare. SÅLDA

DB15

Panerai
Pledge Member
Hej! Det här är min första annons här på KS men tänkte mest kolla om det fanns ett intresse, men har två vintage klockor som jag skulle vilja byta mot en vintage-dykare/dykare i samma prisklass alltså med andra ord två klockor mot en. Vill i första hand byta mot en med mekaniskt eller automatiskt urverk men skulle kunna tänka mig byta mot en med kvarts.

Den första klockan är en mekanisk Nitella med sub. Klockan har ett repfritt plexiglas utan dings, boet har även den inga dings men en hel del hairlines. Tyvärr finns det ingen servicehistorik men klockan går fint och håller tiden bra. Just nu sitter det ett marinblått nato men skickar även med ett svart.

SÅLD

image.jpg


SÅLD

Den andra klockan är en mekanisk Certina New Art klockan har plexiglas med en del hairlines som inte är så synliga och 1 repa vid kl4. Finns även en dinga vid sidan av boet och ett par hairlines. Finns tyvärr inte någon servicehistorik på denna klocka häller men den går fint och skiftar datum som den ska. Sitter på ett brunt läderband.

SÅLD

image.jpg


SÅLD

Tänkte mig 350kr i bytesvärde per klocka så 700kr totalt. Klockorna skickas med postens gröna samt full retur om du av någon anledning inte skulle gilla klockorna :)

Edit: klockorna är nu även till försäljning, 350kr styck eller 600kr för båda i postensgröna :)
 
Topp