• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TV: För er som förstår danska

Chuck

Patek
2-Faktor
Tack för länken!

Haagen har en riktigt fin samling, vad många Patek han äger :)




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Tack för tipset.
Riktigt, riktigt bra. Synd att man aldrig kommer få se så här smala och på djupet-gående program på SVT.
 

Snårtas

Rolex
Det er mange smukke ure det der!

Danskar är bra avslappnade, gillar DK efter att ha bott där ett drygt år.

Tack för ett mycket bra tips. Det var dagens höjdpunkt!
 

pulpen

Cartier
2-Faktor
Verkar vara mycket intressant program, synd att jag har så svårt att förstå Danska bara. Textning skulle behövas.

Att han har en imponerande samling står iaf klart, det behöver man inte kunna danska för att förstå :)
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Kul program. Killen fullkomligt osar skön stil och bra klocksmak.

Undrar vad vår Masterkiller skulle ge för att få en högst limiterad Panerai med hans namn på boettlocket direkt från fabrik?
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Rossi skrev:
Kul program. Killen fullkomligt osar skön stil och bra klocksmak.

Undrar vad vår Masterkiller skulle ge för att få en högst limiterad Panerai med hans namn på boettlocket direkt från fabrik?
Antagligen armen som klockan skulle prytt. ;)
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Trevligt inslag, synd att min försåelse inom det danska språket närmast är obefintlig. Förstår nästan tyska bättre :lol:
 
daviden skrev:
Rossi skrev:
Kul program. Killen fullkomligt osar skön stil och bra klocksmak.

Undrar vad vår Masterkiller skulle ge för att få en högst limiterad Panerai med hans namn på boettlocket direkt från fabrik?
Antagligen armen som klockan skulle prytt. ;)

Jo, PAM195 är drömmen för en Paneristi, lite som om Rolex skulle göra 200 st Rolex Submariner med unikt REF nummer med ens namn fabrikgraverat från Rolex och bli utvald, rätt coolt...

Haagen har en imponerande samling med en väldig bredd och jag tipsade honom om Klocksnack.se förut men har inte sett till han här...
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Tack för tipset, jag förstår ingenting av det som sägs men jag gillar vad jag ser och kan se den där klockpassionen i herr Haagens blick - bra producerat och kul att danskarna har den goda smaken att ägna ett helt program åt klocknörderi.
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
superbra snyggt reportage!

måste helt klart besöka Franz Jaeger & Me nästa vända till kontoret i KBH!!!

Speedy vid köpenhamnskontoret...
0dae8ee4.jpg
 

Oskar

Omega
Riktigt bra program, även om mellanklippen var sådär.

Kul att se äkta nördig passion inom ett så smalt ämne presenteras i TV.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Vill bumpa denna.

Hade inte tagit mig tid att kika på denna förrän nu. Men herregud vilket misstag, vill inte att flera missar detta gyllene tillfället att se en FANTASTISK samling klockor :mrgreen:
 
Topp