• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tvekade för länge och missade...

seikoswede

Silver
...den här:

http://www.ebay.fr/itm/Pour-pieces-...69177cd4a:g:4fIAAOSwA3dYRwxV&autorefresh=true

En Guymo som tydligen är något franskt märke men det är allt jag känner till. Skönt möglig men icke fungerande Quartz gjorde att jag tvekade när priset drog över 100€. Iofs ingick frakten men tvekade som sagt.

Nu sitter jag här med eftertankens kranka blekhet och undrar om jag borde ha slagit till?

$_57.JPG

Vad säger ni? Och är det någon som känner till något mer om Guymo?

Jim

...den här:

http://www.ebay.fr/itm/Pour-pieces-...69177cd4a:g:4fIAAOSwA3dYRwxV&autorefresh=true

En Guymo som tydligen är något franskt märke men det är allt jag känner till. Skönt möglig men icke fungerande Quartz gjorde att jag tvekade när priset drog över 100€. Iofs ingick frakten men tvekade som sagt.

Nu sitter jag här med eftertankens kranka blekhet och undrar om jag borde ha slagit till?

$_57.JPG

Vad säger ni? Och är det någon som känner till något mer om Guymo?

Jim
Om du gillade den var det lite synd. Sedan är ju frågan hur lätt det hade varit att få igång den. Men boetten är riktigt bra, en mrpsa som tex Heuer använde i sin sk Monnin.

14ax5s3.jpg

Tack Aurum!

Är långt ifrån någon expert men tyckte mig nog känna igen boetten som är grymt snygg.
Det var just det trasiga quartzverket som gjorde att jag avstod och jag är väl inte jätteledsen men lite.

Får trösta mig med att "mister man en, står det tusen åter".

Skall bara hitta dem först!

Jim

Tack Aurum!

Är långt ifrån någon expert men tyckte mig nog känna igen boetten som är grymt snygg.
Det var just det trasiga quartzverket som gjorde att jag avstod och jag är väl inte jätteledsen men lite.

Får trösta mig med att "mister man en, står det tusen åter".

Skall bara hitta dem först!

Jim
Hittar jag en Guymo så förstår du att jag kniper den före dig va ;)

Tackar!

Har som sagt noll koll på quartzverk och kände att jag inte hade koll på prisbilden på original- eller ersättningsverk och tvekade. Nu ångrar jag mig lite men får jaga vidare.

Och jo, den du länkade till var ju ascool!

Får googla lite till innan John Blund kommer!

Jim
Finns nån militär version såg jag? Kanske nåt för möp nördarna på forumet?

Tillbaka
Topp