• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes TWB IWC 21mm Brunt Buffalo Strap

Gulliver

Cartier
2-Faktor
Upp till salu är ett helt oanvänt strap till IWC, 21mm och kommer från välkända the watch boys.

Strapet är gjort i mörkbrunt buffaloläder med vita sömmar.

UfzTUxHl.jpg

t8cfqQNl.jpg

AlD0E6Ql.jpg


225kr packat och klart eller plockas upp i Örebro!
 

TKVF

Panerai
Jag skulle behöva ett sådant, men... Jag har 22 mm på min klocka som den skall sitta på. Och så är det inget spänne på den. Något som går att fixa? Spänne menar jag, inte bredden. Skall till min Mondine-klocka.
 

Gulliver

Cartier
2-Faktor
Jag skulle behöva ett sådant, men... Jag har 22 mm på min klocka som den skall sitta på. Och så är det inget spänne på den. Något som går att fixa? Spänne menar jag, inte bredden. Skall till min Mondine-klocka.

Kollade i reservdelslådan och jag har tyvärr inget spänne!
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Kan ju inte låta bli att tycka att det är lite märkligt att lägga upp en annons här, få svar och PM samma dag, och ändå inte höra av sig till köparen.
 
Topp