• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Two two tone

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Jag tycker att Rolex tt dj är riktigt, riktigt snygga. Synd bara att det är barnstorlek. Å andra sidan, nu när både fru och dotter har var sin så kan jag inte klaga :)
20171007_195952.jpg

Tycker också de ser sommarfräscha ut, men sen kommer känslan att det inte riktigt är jag. Kul duo i familjen!

Jag tycker att Rolex tt dj är riktigt, riktigt snygga. Synd bara att det är barnstorlek. Å andra sidan, nu när både fru och dotter har var sin så kan jag inte klaga :)
20171007_195952.jpg
Superfina, men är detta ytterligare en pissa på 36mm klockorstråd?

Edit: Eller är detta verklig barnstorlek, dvs modellen för damer.

Två läckra klockor, klart du ska få visa att du delar klockintresset med hela familjen (säger bara ElPrimero!). Vi måste ha lite motvikt mot alla "vad ska jag köpa"-trådar;)

Något klent diskussionsunderlag här kanske... Vad är det vi ska diskutera? Din frus/dotters klocka? Finns ju för övrigt en daydate/datejust tråd.

Kram.

Vafan Pappi. Här anstränger du dig för att skapa lite mys och så blir du anklagad för att vara en posör... Det är ju inte ens dina klockor...
Har själv ingen twotone att skryta med längre...men den här var tuff så länge jag hade den.
DSC_0031.JPG

;)
Vafan Pappi. Här anstränger du dig för att skapa lite mys och så blir du anklagad för att vara en posör... Det är ju inte ens dina klockor...
Har själv ingen twotone att skryta med längre...men den här var tuff så länge jag hade den.
DSC_0031.JPG
Jag tar det inte så hårt. Klart att människor som har komplex för sina barnlemmar måste få ge utlopp detta. Jag ser det som en social insats :D
Snygg Omgega, men hade inte du en stekarsub oxå;)

Tillbaka
Topp