Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Superfina, men är detta ytterligare en pissa på 36mm klockorstråd?Jag tycker att Rolex tt dj är riktigt, riktigt snygga. Synd bara att det är barnstorlek. Å andra sidan, nu när både fru och dotter har var sin så kan jag inte klaga
![]()
@Pappi är 2.20 lång och väger 170kg så förstår att han tycker det är barnsligt då han har händer som stekpannorTycker inte det är något barnsligt med min DJ
Ytterligare pissa på 36? Du måste ha förväxlat med de många "34-36mm är det manligaste som finns"-trådarnaSuperfina, men är detta ytterligare en pissa på 36mm klockorstråd?
Visa-klockor-på-ett-klockforum-tråd.Förstår inte riktigt syftet med tråden? Skryt tråd?![]()
Inte pissa. De passar bara inte mig, fast modellen är fortfarande jäkligt snygg!Superfina, men är detta ytterligare en pissa på 36mm klockorstråd?
Edit: Eller är detta verklig barnstorlek, dvs modellen för damer.
Postat i dagens klocka istället för att starta en tråd? Är syftet att visa din dotters och din frus DJ? Ehhh ok...Visa-klockor-på-ett-klockforum-tråd.
Vandra vidare du bara.
De är lite för dyra för migHar du inte råd med DJ 41@Pappi ?
Inte glasögon, gå ner i vikt.36 mm är vuxenstorlek! Den som behöver en större DJ än så behöver skaffa glasögon![]()
Mycket vacker TT
Tror de omvandlar koldioxid till syre, sen kan man göra möbler av de eller papperIntresse klubben antecknar.
Förlåt, men ser inte riktigt syftet med träden faktiskt..
Ruggigt bra med den urtavlan. Har du kvar den?
Så jävla bra att man bil börja lipa!
Jag tar det inte så hårt. Klart att människor som har komplex för sina barnlemmar måste få ge utlopp detta. Jag ser det som en social insatsVafan Pappi. Här anstränger du dig för att skapa lite mys och så blir du anklagad för att vara en posör... Det är ju inte ens dina klockor...
Har själv ingen twotone att skryta med längre...men den här var tuff så länge jag hade den.
![]()