• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Two Watch Guys - Svensk podd. Senaste avsnitt: 2022-09-22

kanjiboy

Cartier
2-Faktor
83f92be1-5660-4fe3-985d-0b18be464b26-png.1007736

Nytt avsnitt uppe nu. Tema Oris.
Foton finns i föregående inlägg.
Länkar finns i första inlägget i denna tråd.
Ni måste släppa dem oftare! Jag brukar lyssna på ett halvt avsnitt när jag sitter i bilen på väg till jobbet. Nu har jag lyssnat på alla avsnitt säkert 5 gånger. Måndag och tisdag nästa vecka är iaf räddad!:D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ni måste släppa dem oftare! Jag brukar lyssna på ett halvt avsnitt när jag sitter i bilen på väg till jobbet. Nu har jag lyssnat på alla avsnitt säkert 5 gånger. Måndag och tisdag nästa vecka är iaf räddad!:D
Låter ju underbart! Nästa avsnitt kommer du gilla, i alla fall utifrån ditt användarnamn. ;)
 

Skiddie

Cartier
Så jäkla bra podd! Brände alla avsnitt när jag körde Stockholm-Sundsvall tur och retur.

Ruskigt kul i tillbehörs-avsnittet när Sam föreslår att man varje dag ska torka av sin klocka med en "snuttefilt", och Yonsson typ bryter samman. "Amen vafan... Seriöst, är du seriös nu?" :hilarious:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Så jäkla bra podd! Brände alla avsnitt när jag körde Stockholm-Sundsvall tur och retur.

Ruskigt kul i tillbehörs-avsnittet när Sam föreslår att man varje dag ska torka av sin klocka med en "snuttefilt", och Yonsson typ bryter samman. "Amen vafan... Seriöst, är du seriös nu?" :hilarious:
:D - Som urgöteborgare är jag van vid att folk är överdrivet ironiska allt för ofta. Det gäller dock sällan @Pinsam , han är en seriös kille (även om jag blir tveksam ibland).
 

Pinsam

Cartier
2-Faktor
Så jäkla bra podd! Brände alla avsnitt när jag körde Stockholm-Sundsvall tur och retur.

Ruskigt kul i tillbehörs-avsnittet när Sam föreslår att man varje dag ska torka av sin klocka med en "snuttefilt", och Yonsson typ bryter samman. "Amen vafan... Seriöst, är du seriös nu?" :hilarious:

Jag vet inte vad jag ska skriva. Nästa så jag blir tårögd. Tack!
 

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Tack för ett riktigt trevligt och intressant avsnitt om GS! Mycket som jag inte kände till. Klart lärorikt. On the downside... Var för första gången på länge "nöjd" med de klockor jag har och tänkte ta lite paus från klockhandlandet. Nu inser jag att jag bara måste ha en GS också så plötsligt är karusellen igång igen :banghead:.
 

higge79

Omega
Aldrig lyssnat på Poddar innan, men den här har jag slukat. Perfekt stimulans för någon som utvecklat fullt utblommad klockmani, ni sätter hela tiden fokus på precis det man vill höra mer om. Hoppas verkligen ni tycker det är kul att göra så det blir många avsnitt framöver. Lume-avsnittet var super!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Grymt bra avsnitt igen! Kul! Bra jobbat boys!

@yonsson - Jag har grymt svårt att visualisera den här ’index-svarven’ dock? Finns det bilder på den? Säker på att det är en svarv?
 
Topp