• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Typ paketöppning!

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Vad är det jag köpt?



Fick efter lite flörtande med tanten bakom disken på Posten hämta ut paketet utan Avi.
Har varit sugen ett längre tag men inte kommit mig för att köpa den, gillar titan känns ovant men en fantastisk finish & känsla!

Tack Miguel för en smidig affär!
Var förbi min suveräna urmakare och fick lite Omega godis :)


 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nice! Stort grattis! Riktigt trevlig klocka! Men du... Vad är det för kass postkontor du har? Det är ju bara för dem att skriva ut en ny avi om du har leg och tracking nr. Jag tar aldrig med mig avin.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Obligatoriska bilden är med nu :)
Tack! Gillar den verkligen, Denke har sålt mig ett Isofrane som ska på den!

/Martin
 

Jens

Greedo
Nice! Stort grattis! Riktigt trevlig klocka! Men du... Vad är det för kass postkontor du har? Det är ju bara för dem att skriva ut en ny avi om du har leg och tracking nr. Jag tar aldrig med mig avin.
Sluta va så jävla modern!
Klart man vill ha avin med sig. Jag vill gå till ett hederligt gammalt postkontor och lämna in avin till tanten bakom glasluckan. Hon ska se lite besvärad ut, hoppa ner från sin stol och gå o leta bland paketen för att sedan komma tillbaka ännu surare med paketet.
När jag ändå är där vill jag betala mina räkningar och kolla saldot på kontot.

Fan va det va allt va bättre förr....
 
  • Like
Reactions: Ken

Jens

Greedo
Du saknar även gestapo-systembolagen när man fick vänta snällt med sin nummerlapp och beställa över disk och samtidigt skämmas lite för att man faktiskt skulle köpa alkohol? o_O
Nummerlappar?! Tacka vet jag de raka köerna till expediten bakom disken.
Har fortfarande svårt att komma ihåg att det är öppet på lördagar.
 
Topp