• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Typiskt att jag inte har råd när de äntligen har den inne...

Sond

Patek
Jag tycker den är riktigt snygg. På riktigt. :)

Du börjar bli allt mer exhibitionistisk(inte i den sexuella meningen, vad jag vet...)..:p. Personligen tycker jag den stavas smaklös... Passar inte din personlighet alls. Jag har ju tidigare givit dig titeln snille och smak. Den tas bort om du köper denna..:D.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Du börjar bli allt mer exhibitionistisk(inte i den sexuella meningen, vad jag vet...)..:p. Personligen tycker jag den stavas smaklös... Passar inte din personlighet alls. Jag har ju tidigare givit dig titeln snille och smak. Den tas bort om du köper denna..:D.
Tssss, säger du bara :)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Jag tycker den är riktigt snygg. På riktigt. :)
Visst kan denna kategori klockor vara snygga, jag håller fullt med, se bara på bilderna! :happyhappy:
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Dessutom, då det är en GMT, sabbar man inte funktionen lite med 24h-visningen samt extra tidzon i ringen då siffrorna ersatts av stenar?
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Nä! Urk! Lite för mycket "bling" för min del.
Köper hellre 5 andra klockor för de pengarna.
Men uppskattar samtidigt att de finns för det är väldigt underhållande att titta på dem.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Leben har i sin klockapati blivit glassätare......frågade du efter gratis klistermärken också.... :bookworm:
 

DrDre

Patek
Noterar att man har ändrat färg på 24h visaren från grönt till silver. Förmodligen för att tona ned den och göra den mer diskret.........
 
Topp