• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uffes resa till Dalarna...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...även jag börjar göra mig redo för att träffa Dr.Uffe :D !!! Har börjat packa ned klockorna så jag kan bara dra när det är dags, men Los Tantos har satt mig på storstädning inne idag då vi har dåligt väder ute :depressed:!

Stora artilleriet!
DSC_8708_zpsced2f57b.jpg


Och så ett resecase, med lite smakprov på också :p!
DSC_8710_zps680b5277.jpg


Allt för att vi skall få en så rolig mini-mini Gtg som möjligt när det nu bjuds chansen på det :cigar: !
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Oj, ursäkta! Helt fel ställe tydligen. Jag borde så klart ha kollat här på KS innan. Hade ont om tid, hann inte reka. Det var ingen höjdare om man säjer så. Kommer inte att hända igen. Hoppas inte det är så illa att jag blir dålig i kistan bara.


Haha!
Är nog inte så farligt, men för säkerhets skull så kan du ju reka lite vart muggen är på tåget......
 
Sitter här och funderar på Rootbeer. Fan vilken grann klocka det är! Har varit svårt såld på den där skönheten, allt sedan första gången jag såg den. Och jag har liksom gjort den ouppnåelig, inte för att den är det, utan för att jag gillar att ha det så. Som en bitterljuv kärlekshistoria; vi stöter på varandra då och då längs vår resa genom livet, men det blir aldrig vi, tillfället är aldrig det rätta. Jag funderar på Rootbeer och ler lite vemodigt när jag vänder blicken mot det regnvåta tågfönstret och ser ut mot fälten utanför.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Sitter här och funderar på Rootbeer. Fan vilken grann klocka det är! Har varit svårt såld på den där skönheten, allt sedan första gången jag såg den. Och jag har liksom gjort den ouppnåelig, inte för att den är det, utan för att jag gillar att ha det så. Som en bitterljuv kärlekshistoria; vi stöter på varandra då och då längs vår resa genom livet, men det blir aldrig vi, tillfället är aldrig det rätta. Jag funderar på Rootbeer och ler lite vemodigt när jag vänder blicken mot det regnvåta tågfönstret och ser ut mot fälten utanför.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sämre klockor kan man fundera på. Bjuder på en bild att fantisera till.
20140425_065106.jpg
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Att regnet piskar den oklippta gräsmattan den här söndagen gör inte så mycket. Formel 1, Premier league-avslutning (klart som fan att Spurs gör sin bästa match när det inte spelar nån roll längre...) och hockey. Och sen den här trevliga följetongen, härligt! Ser fram emot mer :)
 
Topp