• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uffes resa till Dalarna...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Tack alla som följde med på min resa idag! Och tack så hemskt mycket Af Sjodahl, för fantastiskt sällskap! Fan va grym du är!




Sent from my iPhone using Tapatalk


Hehe...jag tror jag döper om tråden till Uffes matresa i Dalarna i stället! Dra mig baklänges vad mat vi har ätit. Därav dom få bilderna som kommit upp under kvällen plus massor av trevligt klocksnack!
Dr. Uffe, jag tar av mig hatten, och tackar för det mycket trevliga sällskapet jag haft i kväll. Skulle kunnat snackat bra många timmar till, men allt roligt har sitt slut. Tack som bara den och vi syns i Göteborg i sommar, men då skall lilla gubben Andheg vara med :cigar:
!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Ni får ha en trevlig söndag, ska inte klaga får endå se manic street preachers så är ganska nära gudarna endå
image.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Dags och gå lägga sig!

Har varit en mycket trevlig och underhållande kväll, tack vare er, alla ni kära KS-medlemmar som har hängt med Dr. Uffe och mig genom denna trevliga tråd under kvällen. Tack för alla vänliga ord och komplimanger, kul att vi kan dela detta med så många lika sinnade, hoppas verkligen att jag får chansen att träffa alla på någon Gtg framöver så jag får lära känna er som jag gjorde med Uffe ikväll.

Och till sist så vill jag Tacka dig Uffen igen, för en mycket trevlig och lyckad kväll, vi både syns och hörs min vän!

This is Af Sjodahl, "The KlocksnackDude" on CityNile 107,3 and Good night KSare... wherever you are.
 
Topp