• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ukjent

Norda

Panerai
Köpt en Omega av @Bjornj på distans, allt gick smidigt till. Trevlig ton, klocka enligt beskrivning, bra packat, snabbt skickat. Har ingenting att klaga på. Mycket nöjd över affären och jag gör gärna fler med Bjørn! 100% GoodGuy, rekommenderas! 👍🏻
 

Valjean

Omega
2-Faktor
Köpt min första Rolex av @Ukjent .
Väldigt smidig och allmänt trevlig affär, god kommunikation hela vägen.
Kan starkt rekommendera.
100% Goodguy.
 

Norda

Panerai
Sålt klocka till @Ukjent , efter att tidigare köpt och nu sålt klocka så kan jag konstatera än en gång att det är en given Goodguy!
Smidig kommunikation och snabb betalning!

Gör gärna fler affärer med honom! 🌟👍🏻
 

Jrooth

Cartier
2-Faktor
Agerade mellanhand åt en nära vän i affär med @Ukjent som säljare. En otroligt trevlig och smidig affär där @Ukjent gick den extra milen och servade min vän enormt väl med justering av länk etc. efter avslutad affär.

En gemytlig och trevlig eftermiddag med mycket Klocksnack. Tack! Gör gärna affärer igen. 110% GG!🏆
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Sålt klocka till Ukjent. Svarade på köpannons som fortfarande var aktuell. Allt gick snabbt o smidigt. 100% pålitlig och bra!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Sålt en Cartier Santos.

Smidigt, trevligt och inga konstigheter alls. Gör gärna affärer igen.
 
Topp