• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ukraine!

Se upp om de är handlare från Ukraina som bygger ihop franken-klockor..Ihopplock av originaldelar och aftermarketdelar.
Postgång nu vet jag inget om, hade nog själv inte försökt.

Jag köpte en Vostok från Ukraina för 2 månader sedan. Inga problem då, men några dyrare köp hade jag mig inte vågat på :)

Täcker PayPal eventuella försvunna klockor i Ukraina med tanke på tillståndet i landet?

Inte köpt klocka men gjort 2 andra "affärer" med säljare från Ukraina. Mitt råd; AVSTÅ.
Oleg, if you see this; F*** you :p

Som ovan nämnt så kan det vara lömskt. Har dock köpt två Vostok av den magiska summan av 400kr!
Nu vet jag att det är eventuellt ryssklockor som hägrar! Var försiktig och läs på så är det ok!

Allt handlar om kunskap och att hemläxan är avklarad!

:( jaja, köpte inte någon dyr klocka men väldigt fin i min smak Vostok förståss ;)
Kom på det en timme efter köpet.....hmmmm just det är ju krig (nästan) där...nu.
Har inte hört något från säljare heller :arghh: ännu bara gått 2 snart 3 dagar.

Tack o Boctok
J

Köpte en Vostok från Ukraina, men det var över ett år sedan. Minns att det tog väldigt lång tid innan klockan hittade hit, tog ca fyra veckor i fredstid...

Ja det fungera bra!
amphibia200-2.jpg
amphibia200-3.jpg

Jag har fått konstigheter därifrån. Handla för 8$ och fick från PostNord att betala totalt ~280kr i avgifter valutan var i UAH på paketet 250 tror jag. Ringde PostNord och påtala att det var hög avgift, hon gjorde ärende för att fixa. Men fick nytt Sms med typ samma summa att betala!
Väntar nu på retur, via EBay! Är ju utanför tidsgräns, så får se om det blir återbet. Var förresten skickat som gåva!

Tillbaka
Topp