ErikFransson
Basic
Säljer min Ulysse Nardin Maxi Marine Diver
Pris:
34 500kr
30 000kr
29 000kr
27 000kr
24 000 SEK FAST PRIS
Servad i slutet av 2016 på Nymans, alltså flera år innan den behöver servas. Går perfekt.
Riktigt fint skick. Inga dings eller liknande. Bara lite hairlines på spännen som man ser i vissa ljus.
Inget cert eller Box.
Finns värderingsintyg från Nymans på 35 000kr från i början på året.
Bytte till mig denna klocka i februari mot min Rolex Datejust + Cash för service åt den andra partnern. Affären gjordes upp hos Nymans ur då Ulyssens gamla ägare har en kontakt som jobbar som försäljare där.
Har ett svart och ett rött gummiband (Kostade drygt 3000kr styck) från samt ett krokodilband från Hirsch. Det svarta har jag inte använt.
Eventuell affär görs enbart upp F2F i Stockholm om du inte har goda referenser.
Öppen för bytes, annars först till kvarn!
Priset sänkt från 34 500kr
Ingen retur sålänge inget stort fel ertappas.
Tack för titten
Mvh
Erik
Pris:
34 500kr
30 000kr
29 000kr
27 000kr
24 000 SEK FAST PRIS
Servad i slutet av 2016 på Nymans, alltså flera år innan den behöver servas. Går perfekt.
Riktigt fint skick. Inga dings eller liknande. Bara lite hairlines på spännen som man ser i vissa ljus.
Inget cert eller Box.
Finns värderingsintyg från Nymans på 35 000kr från i början på året.
Bytte till mig denna klocka i februari mot min Rolex Datejust + Cash för service åt den andra partnern. Affären gjordes upp hos Nymans ur då Ulyssens gamla ägare har en kontakt som jobbar som försäljare där.
Har ett svart och ett rött gummiband (Kostade drygt 3000kr styck) från samt ett krokodilband från Hirsch. Det svarta har jag inte använt.
Eventuell affär görs enbart upp F2F i Stockholm om du inte har goda referenser.
Öppen för bytes, annars först till kvarn!
Priset sänkt från 34 500kr
Ingen retur sålänge inget stort fel ertappas.
Tack för titten
Mvh
Erik
Bilagor
Senast ändrad: