• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ulysse Nardin *video*

par

Patek
2-Faktor
Jag har alltid undrat vem som köper de är. Mer spretigt modellprogram från någon tillverkare känner jag inte till...
 

F-L-P

Panerai
Underbar video! Tycker Att UN får lite för lite uppmärksamhet. Kul att se något annorlunda.

Enda gången jag har sett en UN var på en kinesisk herre i baren på hotel orologio i Florens, såg ruskigt fin ut..
 
UN är grymma, och som tidigare sagt -ryssar verkar gilla UN, pratade med en på Nymans och klämde lite på Freak och El Toro osv och frågade vilka som köper dessa och han sa att dom hade tunga ryska kunder som köper dessa...

En annan tråd om UN...

https://klocksnack.se/threads/ulysse-nardin.21469/#post-461575

1342599d1389502418-toreador-lamour-lamour-t-attend-black-toro-ulysse-nardin-dsc02969.jpg
 
D

Deleted member 1265

Guest
Gillar videon, men inte supersugen på en klocka från märket.
 

Portofino

Panerai
Jag läste ngnstans, undrar om det inte var timegeeks, att UN spottar ur sig egna kalibrar. Bara under detta årets Basel presenterade de typ 4 eller 6 nya in-house kalibrar.
 
UN gör riktigt coola vansinnesklockor, safari minute minute repeater, Freak:en etc.
Jag har varit sugen på Marine Divern eller en tidig Marine Chronometer i perioder, men aldrig kommit till skott...
 
Topp