• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

umeå

v-bottningen

Breitling
tja helt ny här på forumet, har dock kollat här ett tag utan konto :)

Det skulle vara kul att träffa/snacka lite med folk i Umeå med omnejd
då jag är den enda i min bekantskapskrets som diggar klockor
och känner att det skulle vara nice med likasinnade.

IMG_0011.JPG
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Välkommen hit! Själv är jag från Stockholm, så där kan jag tyvärr inte stå till tjänst. Men jag tänkte bara säga grattis till de fina klockorna! GMTn är riktigt snygg! (Men jag är lite partisk då jag inte är en vintage-kille)
 

Guinness

Cartier
Jag är ifrån Umeå, vi har haft en träff här tidigare under vintern och det kanske blir någon till sommaren också. Jag har införskaffat lite nytt så jag är redo för en ny träff;)

Välkommen till forumet!
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Jag är ifrån Umeå, vi har haft en träff här tidigare under vintern och det kanske blir någon till sommaren också. Jag har införskaffat lite nytt så jag är redo för en ny träff;)

Välkommen till forumet!

Jag ska jobba i Örnsköldsvik till sommaren och det är väl någon timma ifrån umeå. Blir det något är jag intresserad:)
 

Bolio

Panerai
Ja det kan nog bli en sommar gtg det vore grymt kul då jag tyvärr inte kunde delta på förra, men blir det en nu ska det mycket till för att jag ska hålla mig därifrån.
 

Rico

Cartier
2-Faktor
Välkommen! Det är i umeå allt händer! Är Umeåbo jag med, trevligt med fler :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Topp