• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Umeå

Bor ni i Umeå, i närheten eller brukar hänga här?

  • Japp!

    Röster: 29 45.3%
  • Nope!

    Röster: 35 54.7%

  • Totala väljare
    64

EricMcG

Panerai
2-Faktor
tja!

Jag är hemskt nyfiken på om det finns några Umeåbor här, eller några som brukar hänga i stan. Vet om några få på forumet bara.
Brukar spana som bara den på stan efter fina klockor men det är inte lätt att hitta någon. Var hänger ni? Restaurang? Pub? Klubb?

Det vore ju också intressant att veta om det finns potential för spontan-gtg:er i stan.

Om ni är blyga så finns även en icke offentlig omröstning.

:cigar:
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Tror inte att kommunister behöver hålla koll på tiden då dom sällan har några jobb att stiga upp till.

Veganer vette fan, men dom lär väl vara emot klockor också. Nåt helvette är det iaf

Du låter lite bitter, blev du retad av veganer som liten?

Haha, nä sorry. Men jag märker väldigt lite av vegansk eller kommunistisk verksamhet i stan. Det är nog mest kapitalet som styr här för tillfället.
 

Patrik J

Rolex
Fiendeland. Stay away...
saik-logo-supporter.png
 

noxela

Omega
Har aldrig satt min fot i Umeå. Så för mig är det bara en legend. Det lär finnas en plats med det namnet, men jag kan inte vara helt säker på att det är sant.
 

Wettex

Cartier
Bor i Ume (är dock från inlandet ursprungligen). Mycke rödstrumpor och kommunister som Norrlänningen sa, så det duggar inte tätt med Pateks på stan direkt.

Kan nog haka på en GTG i stan om man har tid och möjlighet nån gång.
 

Huvudverk

Cartier
2-Faktor
fasiken va roligt initiativ!

Jag pluggar i Umeå sedan drygt ett år tillbaka. Tycker också att det är ont om vackra klockor. Ser mest "feministveganer"..
 

Rey

Rolex
Pluggar här uppe, har inte spottat en vettig klocka på två år tyvärr men då rör jag mig mest i plugget eller på sjukhuset så kanske inte några top spots för klockor.
 

Guinness

Cartier
Uppväxt umeåbo, har sett en Panerai och några rolex och breitling i det vilda sedan mitt intresse väcktes för 3-4 år sedan. Har styrt upp en GTG för några år sedan men finns det intresse kan vi köra någon under vintern. Tänkte fixa en träff under sommaren men husköp och div grejer gjorde att klockorna fick prioriteras ner. Har planerat att åka på Skellefteåträffen den 28/11 men en träff i Umeå senare under vintern skulle jag vara med på.
 
Topp