• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unboxing....nu är det slutskojat!

TheKing

Cartier
Först vill jag tacka Målarn
Tack för alla svar och tack för din tid, hjälp, länkar och tips. Utan dig hade detta köp faktiskt inte blivit av. Men med din välsignelse så blev det just ett köp.
Stort TACK! :) (blir skyldig dig inte en öl, utan några flak)

Jag har tidigare i år skrivit i tråden vilka köp som blir aktuella under 2014...och nu blev det alltså av.

Efter att ha sålt YM som inte var en sån jätte wow för mig, så gick tankarna tillbaka på min gamla SUb TT, men denna gång med en blå tavla. Som för övrigt är bland den snyggaste klockan i min mening...några få undantag.

Så igår tog jag en tripp till staden och kikade på en 116613 LB, och det blev kärlek och köp....så hände något
En annan klocka fångade mitt intresse. Hur som så åkte jag hem nöjd som fan med TT.

Imorses sa magkänslan något annat. 10.00 prick och ett samtal senare bestämde vi möte.
12.30 blev köpet av och här kommer bilderna.

2014-03-19 16.39.28.jpg

2014-03-19 16.39.45.jpg


Tadaaaaaaaaaaa




























2014-03-19 16.40.10.jpg


2014-03-19 16.40.59.jpg





Obligatoriska bilden:
2014-03-19 14.13.46.jpg





Så mina vänner. Det blev en 116718 med gröna tavlan ala Målarn style. Så jävla fräsch...tavlan är helt magisk och bara skriker klass.
Jag har fan hittat hem.
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Det sjuka är att man alltid symboliserar den där klockan med målarn när man ser den! Den är liksom en målarikon!

Grymt fin!

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp