• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unboxing....Snabbt köp från Götet°

TheKing

Cartier
Efter att min "graaaaal" 116613 blivit såld, fick jag lätt panik.
Så efter lite övervägande med mig själv, kom jag på en dinka jag velat testa. Det har inte blivit av innan med tanke på ett köp från staterna som av diverse anledningar inte blev av....

Såg denna dinka för någon månad sedan på Schipol och blev helt tagen av tavlan. Igår åkte jag och hämtade den...affären tog max 5 min....Säljaren måste trott att han gjorde affär med tjackis av något slag. Han sa till och med att det var den snabbaste och konstigaste affären han varit med om, (han är inte med i KS)!!!

Nog snackat...
Här kommer bilderna på min nya "graaaaaal" haha...i någon vecka eller månad i alla fall
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
2014-03-02 15.56.08.jpg


2014-03-02 15.56.20.jpg


2014-03-02 15.57.24.jpg


2014-03-02 15.57.30.jpg





Just det...en YM! Spännande klocka och riktigt snygg tavla! man kan säga att klockan inte gör sig rättvis på bild eller på avstånd....MEN man vill kolla på tiden hela tiden i ljus =))
Tavlan är helt magisk!

Sista obligatoriska fotot...

2014-03-02 15.58.00.jpg
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Läckert! Tavlan kommer få sin uppmärksamhet i sommar när solen ligger på, grattis! :)
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Grattis! Den är riktigt fin. Är nog inga problem att bli av med den här på forumet, när du hittat din "nya" graal......
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Stort grattis! Jag är ju ingen direkt vän av Rolex (Sea-Dweller undantagen), men den där (och Af Sjodahls tavelbytta) är jäkligt snygg. Skulle den sen sakna bubbla vetefan om jag inte skulle köpa en direkt. Magisk färgkombination!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Grym tavla på den där och klockan är det heller inget fel på. ;)
 
Topp