• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Uncle 1479, Artem HydroFlex & PAM-style

TheSpeedyShutter

Silver
2-Faktor
Pris
650
Returpolicy
Nej, frågor reds ut i förväg.
Bilder Skickat
  1. Ja
Frakt tillkommer och bud beaktas.

Uncle Straps 1479 för Speedmaster (20mm). Fint skick, men finns spår av användning. 650 SEK. Länkbitar till strax över 18cm.

DSC05295.jpg


Artem HydroFlex Hybrid FKM 21mm

Ett av mina absoluta favoritband i 21mm. Nypris närmare 3 papp/styck efter tull och moms.

Mitt pris 1000 kr/styck (1400 med viklås)

DSC05297.jpg
DSC05298.jpg



Artem PAM-style 24mm (GRÖNA SÅLT)

Nypris strax norr om 2 papp styck med tull och frakt.

Säljes för 600 styck eller både för en tusenlapp. Utan spänne (22mm så vanligt OEM passar fint)

DSC05299.jpg

DSC05300.jpg


Ragnar Leather Cordovan 21mm (SÅLT)

Magiskt fint band, men är klar med 21mm så det får lämna. Stygnfärg vald för att matcha förväntad patina i lädret. (fel spänne på bilden inser jag nu).

500 spänn. Endast testat nån timme.

Längd 75/105 och 3mm tjockt, så precis lagom grovt för t ex en Tudor-dykare.

DSC05296.jpg
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp