• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen UNDONE Panda-kronograf (OANVÄND)

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Pris
1999SEK
Returpolicy
Ingen. Klockan är oanvänd och kommer med 12 månaders garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
NU PRISBUMP!!!

Hej! :) (Innan 2649kr) men efter oändligt bumpande: NU 1999!!
Jag har en klocka från micromärket Undone. Men eftersom jag är i behov av likvida medel så säljer jag i 100% orört skick, plast kvar m.m.
Modellen heter Urban Vintage Newman. Det är alltså ingen hemlighet att man hämtat inspiration från Rolex Daytona Ref. 6239 när man tillverkat denna fantastiska pjäs. :angel:
Grundaren är ingen mindre än Michael Young, en mycket välkänd klocksamlare och även känd som "the bracelet magician".

Specs:
- Nypris: 3.200 SEK / styck (inkl. moms)
- Fullset och oanvänd
- Diameter: 40 mm
- Urverk: Seiko Instruments Inc. VK61 Mechanical-Quartz Hybrid Flyback Chronograph ("svepande och mekaniskt driven kronograf-funktion")
- 12 månaders garanti

Avhämtning f2f i Jönköping, alternativt att jag skickar med Postnord REK efter erhållen betalning (på köparens bekostnad och risk).
Min Good Guy / referenstråd: https://klocksnack.se/threads/diskaren.84072/
Har du några frågor är det bara att dra iväg ett PM så svarar jag asap.

Bilder: Observera att det finns plast på bl.a. glaset ifall du upplever tavlan lite suddig.
36AEAF97-AA4C-4572-B18A-32526944DAF8.jpeg

Bild hämtad från Google:
IMG_2631.JPG


Tack till ledning på Klocksnack för möjligheten till försäljning och ett helt fantastisk forum!

Väl mött! :)
 
Senast ändrad:
Topp