• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Unik blåtavlad Seiko FF modd

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag knåpade ihop denna igår ifrån helt nya delar, men är i behov av pengar så den får vandra vidare.

Bredd på boettringen runt tavlan: 35mm
Bredd på boetten exkl krona: 39mm
Bredd inkl krona: 40mm
Bandbredd: 20mm

Materialkostnad 1000kr.
Samtliga delar på klockan är helt nya. Klockan är enbart testad idag för att kontrollera gång och funktioner.

Blå/lila(?)sunburst FFF-tavla. Röd sekundvisare som matchar texten på urtavlan. Glasbaksida.
7s26c-urverk.

c28mMkM.jpg

S7f627S.jpg

DSC_0569_zpsdb6de719.jpg


Bild på tavlan:
MOVT5PACKS550.jpg


Skickas utan natot men med originallänk.
Priset är 1000kr och som vanligt kan jag bjuda på eventuell frakt, men i detta fallet bjuder jag på snålpost.

Jag kan ta bättre bilder senare i veckan om det känns viktigt.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Flummig köpare. Han satte inte över pengar så klockan är att betrakta som "till salu".
 
Topp