• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Unik Klocksamling nu till salu!!!

oystercase

Cartier
tenn2.jpg
frank.jpg
monter2.jpg
monter.jpg
green.jpg
glasmonter.jpg
black.jpg
wood2.jpg
wood.jpg

Nuff said...
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Vitrinskåp = läderväst....har man vitrinskåp hemma är man fan inte kosher i min bok.....om vi har ks:are med detta möbelepitet hemma.....ge er till känna så jag får fasa&häckla.....

Tror jag sitter på ett, i en fastighet i Lund på Gastelyckans ind område. Hur går vi vidare nu med fortsatt respekt för varandra?
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Tror jag sitter på ett, i en fastighet i Lund på Gastelyckans ind område. Hur går vi vidare nu med fortsatt respekt för varandra?

Då är det inte hemma....problemet löst? Men det blir tyvärr en mental reprimand i boken min vän....vill du två dina händer från synden så blir det 15 Ave Maria ikväll innan kvällsgoset...OCH... en video på tuben där du släpar på skåpet efter din Aston i full muff....som avslutas med ett breställ där skåpet kraschar in i en busskur....så skjortan står rääääätt ut...... Nä...skippa busskuren...en sån ligger på en 80 ribba och det belastar ju det allmänna....verkställ!
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Vitrinskåpet är väl aldrig problemet - det att folk fyller det med uddaglas, fula statyetter o spritflaskor som får det att vända sig i magen...
 

Nexus

Panerai
Ibland när jag får panikångest på nätterna och inte kan somna så brukar jag sätta mig i soffan, sluta ögonen och fantisera om en bättre värld.
En värld där vi vann slaget vid Lützen, en värld där det inte är fyra månader med snöglopp i Stockholm varje vinter, en värld där alla är mätta och har arbete.
En värld där vitrinskåp inte finns och där Lasse Åberg aldrig fått för sig att börja designa glas.
En vacker värld.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Topp