Beställde ett Unique-strap inatt. Surfade in på Rubber-B hemsidan och råkade se att dom släppt ett gummiband som man kan konfigurera själv, man kan välja struktur, färg på band, med eller utan synlig tråd. Har väntat på att nåt likande ska släppas så kunde inte låta bli...
Bandet ska komma om 3 veckor, kostade ca 2700 kr frakt inkluderat.
Förhoppningsvis känns bandet super så kan man beställa fler
Är det nån som redan hunnit testa dessa redan?
https://www.i-unique.ch/en/?ref=rubberb
Uppdatering: Nu har bandet äntligen kommit fram. Praise The Lord
Posten behövde en månad på sig att hantera det hela och jag blev 720 kr fattigare...
Första intryck: snyggt paketerat, liten låda med magnetlucka där bandet med tillbehör ligger.
Trevligt att man fick med ett verktyg också.
Själva bandet är rätt tjock vid infästningen vilket skapar mindre yta mellan boett och band, snyggt tycker jag.
Bandet är mjukt och följsamt direkt, kommer säkert mjukna upp ännu mer efter lite användning.
Strukturen på bandet är riktigt bra. Även trådningen är riktigt snygg på fram och baksidan.
Slutsats: Hittills nöjd med bandet. Uppdaterar tråden när bandet är mer inkört.
Bandet ska komma om 3 veckor, kostade ca 2700 kr frakt inkluderat.
Förhoppningsvis känns bandet super så kan man beställa fler
Är det nån som redan hunnit testa dessa redan?
https://www.i-unique.ch/en/?ref=rubberb
Uppdatering: Nu har bandet äntligen kommit fram. Praise The Lord
Posten behövde en månad på sig att hantera det hela och jag blev 720 kr fattigare...
Första intryck: snyggt paketerat, liten låda med magnetlucka där bandet med tillbehör ligger.
Trevligt att man fick med ett verktyg också.
Själva bandet är rätt tjock vid infästningen vilket skapar mindre yta mellan boett och band, snyggt tycker jag.
Bandet är mjukt och följsamt direkt, kommer säkert mjukna upp ännu mer efter lite användning.
Strukturen på bandet är riktigt bra. Även trådningen är riktigt snygg på fram och baksidan.
Slutsats: Hittills nöjd med bandet. Uppdaterar tråden när bandet är mer inkört.
Bilagor
Senast ändrad: