• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Untejpning, tack @Ariste för smidig affär! :-)

David

Bödeln
Nu ska vi se vad den tål.

130308-Wooooo_zps089b991a.jpg
 

David

Bödeln
easy rider skrev:
Det där var väl en fake som skulle misshandlas, right?

Ja, precis. Jag siktar på ett första dopp i morgon. Tyvärr envisas de med guide på alla dyk i nationalparken, så det blir inte någon avancerad uppställning.
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Skönt att den hann fram i tid, ser fram mot att se den plågas i djupet...Lithells regerar! :)
 

David

Bödeln
Eh, hade förväntat mig miniplunta så snart klockan hamnade i vattnet, men den ser ut att ha klarat 32 meter med kronan nerskruvad. Däremot sprack bandet när jag skulle ta på den.
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
David skrev:
Eh, hade förväntat mig miniplunta så snart klockan hamnade i vattnet, men den ser ut att ha klarat 32 meter med kronan nerskruvad. Däremot sprack bandet när jag skulle ta på den.
:)...till och med Rolex-kopiorna håller hög klass...bandet var av skitkvalitet. Det satt inte ens gummipackning på boettlocket...det bara måste läcka någonstans...
 

David

Bödeln
Sista dyket avklarat, men glömde plocka fram klockan. Kikar när jag tvättar grejerna i morgon.

B179F5C0-320A-435A-BC8D-1153679A0B86-5395-000004F0ECC3C8FE_zps92e1af1a.jpg
 
Topp