• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Update 8/4: skoblock ingår till alla paren! Randsydd boots-bonanza (Loake, Berwick, NPS) 10,5F-11,5G

lekingofkings

Omega
2-Faktor
Pris
1190SEK
Returpolicy
Ingen retur om jag inte felbeskrivit något totalt
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Uppdatering 8/4: Nu ingår skoblock till samtliga skor till priserna som är angivna.

Det här kändes lite ledsamt när jag tog grupp-bilden, men bättre att dessa mycket trevliga skor används av någon än att de ligger kvar hos mig i väntan på att jag sliter ut andra boots... Säljer alltså fem par randsydda kängor. Klipp gärna fler än ett par, även fast jag får gräva lite efter större låda att skicka i. ;)
IMG_5145.jpg


Ingen retur om jag inte felbeskrivit något totalt i beskrivningen. Be hellre om fler bilder. Ingen retur oavsett på NPS:en då de är helt nya. Byten? Nej, tack, inte denna gång. F2F kan säkerligen ordnas på sträckan Norrköping-Linköping eller därikring. Annars står köparen för frakten och köparen står även för risken vid frakten. Bud är väl möjligen okej att komma med, men jag har verkligen ingen brådska att sälja. Betalning till swish helst, men det går väl att lösa på annat vis med.
Skoblock i storlek 46 ingår på Loake Wharfdale. På övriga kan jag skicka med skoblock i cederträ i storlek 45 för 190SEK extra (skolyx-block). Uppdatering 8/4: Skoblock ingår till samtliga! Förbehåller mig givetvis rätten att dra tillbaka annonsen, dock självklart inte under pågående affär.



Först ut är NPS Chamberlain i storlek UK11 i walnut-färg. Helt nya, endast provade. Derby-boots med gummisula. Dessa kommer normalt med lädersula, så det här paret är lite special. Inköpta av mig tidigt 2018.

Original-lådan ingår, det vill säga allt som normalt ingår vid nyköp.

Pris: 1390 SEK

Bilder, som givetvis är en del av objektsbeskrivningen;


IMG_4322.jpg


IMG_4316.jpg





Loake Wharfdale från 1880 i brown burnished calf i storlek UK11,5G. Brogue-boots med orange dainite-sula. Inköpta av mig tidigt 2018 och sparsamt använda. Givetvis en del märken och veck eftersom jag har använt skorna. Skorna har stått i skoblock när jag inte har använt dem och vårdats med Saphirs Crème 1925 och polish.

Skoblock i storlek 46 ingår och givetvis ingår även original-lådan, samt extra snören och skopåsar, det vill säga allt som normalt ingår vid nyköp, plus att jag alltså skickar med skoblock.


Pris: 1390 SEK NU 1195 SEK


Bilder, som givetvis är en del av objektsbeskrivningen;

IMG_4328.jpg


IMG_4315.jpg




Loake Bedale från 1880 i black calf i storlek UK10,5G. Brogue-boots med victory-sula. Inköpta av mig hösten 2018 och sparsamt använda. Givetvis något litet märke och veck eftersom jag har använt skorna i viss omfattning. Skorna har stått i skoblock när jag inte har använt dem och vårdats med Saphirs Grease och Saphirs Crème 1925.

Original-lådan, samt extra snören och skopåsar ingår, det vill säga allt som normalt ingår vid nyköp.


Pris: 1190SEK


Bilder, som givetvis är en del av objektsbeskrivningen;

IMG_5123.jpg


IMG_5122.jpg




SÅLDA! Loake Kempton från 1880 i brown suede storlek UK10,5F. Chukka boots med dainite-sula. Inköpta av mig sensommaren 2018 och sparsamt använda. Givetvis något litet märke och något veck eftersom jag har använt skorna i begränsad omfattning. Skorna har stått i skoblock när jag inte har använt dem och vårdats med Saphirs Renovateur-spray och Saphirs Super Invulner.

Original-lådan, samt extra snören och skopåsar ingår, det vill säga allt som normalt ingår vid nyköp.


SÅLDA! Pris: 1190SEK


Bilder, som givetvis är en del av objektsbeskrivningen;

IMG_5136.jpg


IMG_5133.jpg




Berwick Anthony från Berwick 1707 i tan calf i storlek UK11. Brogue-boots med dainite-sula. Inköpta av mig sensommaren 2018 och sparsamt använda. Givetvis lite märken och något veck eftersom jag har använt skorna i viss omfattning. Skorna har stått i skoblock när jag inte har använt dem och vårdats med Saphirs Crème 1925 och polish.

Original-lådan, samt en stor skopåse ingår, det vill säga allt som normalt ingår vid nyköp.


Pris: 1190SEK


Bilder, som givetvis är en del av objektsbeskrivningen;

IMG_5112.jpg


IMG_5121.jpg




Väl mött!


Tack för annonsplatsen KS!
 

Bilagor

  • IMG_5159.jpg
    IMG_5159.jpg
    117.2 KB · Visningar: 1
  • IMG_5160.jpg
    IMG_5160.jpg
    208.8 KB · Visningar: 1
  • IMG_5161.jpg
    IMG_5161.jpg
    185.1 KB · Visningar: 1
  • IMG_5162.jpg
    IMG_5162.jpg
    134.6 KB · Visningar: 1
  • IMG_5163.jpg
    IMG_5163.jpg
    141.7 KB · Visningar: 1
  • IMG_5164.jpg
    IMG_5164.jpg
    198.6 KB · Visningar: 1
  • IMG_5165.jpg
    IMG_5165.jpg
    152.9 KB · Visningar: 2
  • IMG_5166.jpg
    IMG_5166.jpg
    205.3 KB · Visningar: 2
  • IMG_5167.jpg
    IMG_5167.jpg
    188 KB · Visningar: 2
  • IMG_5168.jpg
    IMG_5168.jpg
    158.8 KB · Visningar: 1
  • IMG_5169.jpg
    IMG_5169.jpg
    206.6 KB · Visningar: 1
  • IMG_5170.jpg
    IMG_5170.jpg
    157.2 KB · Visningar: 1
  • IMG_5171.jpg
    IMG_5171.jpg
    182.8 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:
Topp