• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppdatering "klockbox för den blivande trion"

Asplund

Patek
2-Faktor
Som några kanske kommer ihåg köpte jag en jävligt fin klockbox för de tre ultimata klockorna (enligt mig)

Dock fanns det ett problem, mina 16.5 mm handleder gjorde att kuddarna till boxen var alldeles för stora och det gick inte ens använda med våld!

Detta löstes i slutet av förra veckan när jag på posten fick ett nytt paket direkt från Hong Kong :shock:

5 stycken mjuka och fina kuddar för exakt 52 kronor jämt, billigt och bra!









Jag vet att det finns flera med samma problem som jag och då kan ni ju slå till på några kuddar själva: http://myworld.ebay.com/stgreatdeals

/Asplund
 

Bilagor

  • IMG_2438.JPG
    IMG_2438.JPG
    55.3 KB · Visningar: 662
  • IMG_2442.JPG
    IMG_2442.JPG
    78.1 KB · Visningar: 471
  • IMG_2441.JPG
    IMG_2441.JPG
    58.2 KB · Visningar: 552
  • IMG_2439.JPG
    IMG_2439.JPG
    40.2 KB · Visningar: 496

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Skönt att du hittade ''kuddar'' som passa. Själv sitter jag och väntar på att det ska ringa på dörren, har köpt en klocklåda som ska levereras idag.....
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Zenith skrev:
Vad blir det för två sista klockor då?

Det är jävligt oklart, har väl en 5-6 kandidater att få ner till två :(

Ser idag ut som att första kandidaten att kvala in blir en Omega AT 8500, den som lever får se! :D
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Re: Uppdatering "klockbox för den blivande trion"

Gött har samma problem, får lägga dem med länk ovanpå kudden. Tack för länken!
 

max

Dancing Queen
Re: Uppdatering "klockbox för den blivande trion"

Blev ju kanon, här är min tattarlösning för min modalo :D

azu7ubag.jpg
 

Kson

Patek
2-Faktor
Boxen ser fin ut, gillar när allt är svart sen gör ju klockan i boxen den snyggare : )
 

max

Dancing Queen
Re: Uppdatering

urinvånaren skrev:
Va f-n har du tryckt ner dambindor? :D
hahaha det var andra alternativet :lol: :lol: ;)
Valde det lite trevligare alternativet med dubbelhäftande möbeltassar för att anpassa kudden till klockans storlek, hade ju inte tänkt att någon annan än jag själv skulle titta i min klockbox så det inte spelade nån roll... sen la jag upp bild :roll:
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Kson skrev:
Boxen ser fin ut, gillar när allt är svart sen gör ju klockan i boxen den snyggare : )

Absolut :)

urinvånaren skrev:
max skrev:
Blev ju kanon, här är min tattarlösning för min modalo :D

azu7ubag.jpg
[/quote"><span>http</span><span>://</span><span>img</span><span>.</span><span>tapatalk</span><span>.</span><span>com</span><span>/</span><span>d</span><span>/</span><span>13</span><span>/</span><span>03</span><span>/</span><span>26</span><span>/</span><span>azu7ubag</span><span>.</span><span>jpg</span><span>[/</span><span>img</span><span>][/</span><span>quote</span></a>]


Va f-n har du tryckt ner dambindor? :D

Haha det där funkade ju också!
 
Topp