• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Uppdatering utav CV, personligt brev och Linkedin hjälp önskas

_robban

Basic
2-Faktor
God middag
Som rubriken nämner så önskar jag lite hjälp med att fila till mitt CV, mitt personligt brev och även min Linkedin profil. Som en som är lätt dyslektisk och som lätt svävar iväg när jag skriver så kan det bli lite knasigt ibland (har jag märkt först senare) och behöver då därför lite hjälp utav någon som har lite mer koll på det hela för att styra upp det på snyggt sätt.

Tanken är inte alls att det skall hittas på och skönskrivas om saker som jag inte kan eller kan stå för utan mer få till det som jag har idag men på ett kanske mer uppdaterat och rättstavat sätt, absolut kan det behövas kompleteras då jag mest troligen glömt saker men skall inte hittas på saker. Det var nu kanske 5-7 år sedan jag bytte jobb och använde CV och personligt brev där och då så uppdatering gällande layout och sätt man skriver kan nog behöva filas på helt enkelt.

Så frågan är då om det finns någon här som kan bistå med lite hjälp?

Prisbild? Ingen aning men kom med förlag till en nyskild, snart åter permitterad göteborgare ie rätt skralt i kassan.

Tillbaka
Topp