• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppe på vinden...

maxmol

Panerai
Medan (vad som känns som) alla andra är på 1-års festen så var jag uppe på vinden och hittade den här. Min morfars gamla Seiko world time. Plexit har ju varit med om bättre dagar men urverket tickar på bra så här långt.

e4ume7uv.jpg



nara8u9u.jpg


Tänker mig att man med en cape cod, plexi och band byte kan få den såhär på nolltid.

u3ysejan.jpg
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Den där kommer att vara tillbaka i storform på nolltid. En riktigt cool klocka! Vad hade du tänkt för band?
 

JayJay

Rolex
Kul. Gillar de där som sjutton. Jagade efter en för ngt år sedan men var svårt att hitta en helt original och vettigt skick. Grattis.
 

plattfot

Rolex
Bra hittat! - lite kärlek och den kommer se fin ut. tror jag har ett glas till modellen ifall du behöver. Var försiktig med capecodduken så inte borstningen försvinner.
 
Topp