• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Uppgradera din MM300 till en limiterad SLA017. ÄVEN SÄLJES FÖR 28K

eblomgren

Omega
Pris
28000
Returpolicy
Självklart om något i annonsen inte skulle stämma med verkligheten
Bilder Skickat
  1. Ja
Har du en gammal MM300 (SBDX001 eller SBDX017) som du är sugen att uppgradera till en bara ett år gammal limiterad SLA017 i fullset så är detta möjligheten för JUST DIG!

Alla vet väl allt om nyutgåvan av den klassiska 62MAS så jag behöver väl inte tillägga mer där, men jag är den andra ägare av denna härlighet som är uthämtad på Klockmaster och kommer i fullset och är i ypperligt skick (kan inte se några hairlines eller liknande föruto möjligtvis på länken) med dryga året kvar på garantin. Gummit är tex. inte ens provat.

Varför vill jag byta kanske du undrar, jo det är just det att den är i sånt fint skick som gör att jag knappt vågar ha den på mig och därför hellre vill dunka i armen med en mer eller mindre välanvänd MM300 istället (kan kanske även tänka mig att byta mot en orginal 62MAS eller Springdrive-dykare).

Bytesvärdet är 29.000 kr (så antagligen pengar upp från din sida) eller ren försäljning för 28.000 kr. Jag finns i Solna/Stockholm för F2F men har köpt och sålt klockor med post så är inte helt främmande till det heller.

Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/eblomgren.83005/

IMG-8658.JPG
IMG-8662.JPG
IMG-8663.JPG
IMG-8664.JPG
IMG-8665.JPG
IMG-8666.JPG
IMG-8667.JPG
 
Senast ändrad:
Topp