Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är Madrid...problemet är att jag drar mig för att flygaTur&retur till Spanien borde inte vara så dyrt eller? Vilken stad är det?
Hm, då blev det svårare. Tågluffa eller skicka ner någon annan är väl de alternativen som finns..Det är Madrid...problemet är att jag drar mig för att flyga![]()
Han är billig. @Aquaracer2Skicka ned @Aquaracer2.
Alla kostnader betalda och en flaska whisky är mitt bud. Vi får se hur det går mot Aquaracer2 i upphandlingenHan är billig. @Aquaracer2
Alla kostnader betalda och en flaska whisky är mitt bud. Vi får se hur det går mot Aquaracer2 i upphandlingen![]()
Ha, det säger rätt mycket när jag inte fattar ett smack av inlägget utan tvingas googla! Men jag är helt ok med att vara en underdog i sammanhanget, det är vi alla i jämförelse med dig!Mannen du är en Bayliner och jag är M/Y Eclipse i sammanhanget !!
Ha, det säger rätt mycket när jag inte fattar ett smack av inlägget utan tvingas googla! Men jag är helt ok med att vara en underdog i sammanhanget, det är vi alla i jämförelse med dig!
Nej, stämmer nog i en del fall. En nackdel utöver att dom inte skickar saker är att beskrivningarna är väldigt knapphändiga med få bilder och ofta väldigt lite info. Personalen verkar inte heller superkunniga. Budade på min som en liten chansning...men den ser ok ut på bilden. Blev 2100 euro totalt.Det auktionshuset verkar har ganska bra priser: http://www.salaretiro.com/en/subast...r-ii-batman.html?search_query=rolex&results=0
Eller är det något jag missar här?
Jaha, så priserna som står på avslutade auktioner är alltså inte vad de klubbades för utan vad utgångsbudet var?Nej, stämmer nog i en del fall. En nackdel utöver att dom inte skickar saker är att beskrivningarna är väldigt knapphändiga med få bilder och ofta väldigt lite info. Personalen verkar inte heller superkunniga. Budade på min som en liten chansning...men den ser ok ut på bilden. Blev 2100 euro totalt.
Ja, det verkar stämma. Här är min:Jaha, så priserna som står på avslutade auktioner är alltså inte vad de klubbades för utan vad utgångsbudet var?