• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upphittad fickur

Du ska kunna uppge vad det är för märke, material samt vart har du tappad/blivit av med klockan/uret. Kan tänka mig att det har stor affektionsvärde. Uret är inlämnat till Polisens Hittegods.
Inte for att jag tror det tappas sadar vidare varst manga fickur langre...men kanske det vore bra att tala om vilken polisstation/ort det handlar om

Inte for att jag tror det tappas sadar vidare varst manga fickur langre...men kanske det vore bra att tala om vilken polisstation/ort det handlar om
Det spelar ingen roll egentligen, man ringer 114 14 och berättar att man har blivit av med tex ett fickur i detta fallet. Sen bli man kopplad vidare. Fickuret finns i systemet som är ju nationellt. Och helst ska man ha gjort en förlustanmälan också.

Senast ändrad:
Det spelar ingen roll egentligen, man ringer 114 14 och berättar att man har blivit av med tex ett fickur i detta fallet. Sen bli man kopplad vidare. Fickuret finns i systemet som är ju nationellt. Och helst ska man ha gjort en förlustanmälan också.
Da har jag lart mig nagot nytt.....Hade ingen aning om att man kan ringa 11414 (vad nu det ar for nummer...nu vet jag vad det ar efter att ha Googlat)

Pa min tid fick man snallt ga till polisstationen och gora en forlustanmalan....

Tillbaka
Topp