• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Upplys mig? (vintage chrono på tratten)

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
15 kalla???

185764614_fc3d2b0f-70a5-433a-8e3f-9fad5eabb539.jpg


http://www.tradera.com/item/342154/206423133/en-gammal-sabina-suisse-kronograf
 

KMS

Rolex
Om man gillar visarna men vill ha billigare pris kan man ju alltid söka sig efter en Lip Nautic...:)

Känns väl som fel marknad att försöka bluffa. Har du noll koll så lägger man väl inte 15k på nåt annat än ett välkänt märke ala Omega eller liknande?
Å har du full koll så lägger du ju inte 15k på en Sabina Kronograf. Isåfall sitter ju Ariste på en guldgruva:) (inte sagt att han inte gör det redan).
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Om man gillar visarna men vill ha billigare pris kan man ju alltid söka sig efter en Lip Nautic...:)

Känns väl som fel marknad att försöka bluffa. Har du noll koll så lägger man väl inte 15k på nåt annat än ett välkänt märke ala Omega eller liknande?
Å har du full koll så lägger du ju inte 15k på en Sabina Kronograf. Isåfall sitter ju Ariste på en guldgruva:) (inte sagt att han inte gör det redan).
I wish! :) 15k för en standard chrono från 70-talet är inte vad jag kallar marknadsvärde, men friskt vågat!
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
I wish! :) 15k för en standard chrono från 70-talet är inte vad jag kallar marknadsvärde, men friskt vågat!

Säg inte det! Någonstans börjar det. Jag har tidigare påstått att du sitter på en framtida förmögenhet...:)

Skämt å sido så visst var det saftigt i överkant ;)
 
Topp