• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppmaning till Porsan

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Bilbesiktningsdags.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1352215959.044608.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1352215959.044608.jpg
    70.7 KB · Visningar: 690

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Grymt kort, hur fn ska man slå det? :D

Rber skrev:
Fan vad fett! Här sitter man hemma vid köksbordet och pluggar beskattningsrätt...

Oh, hemska tanke. Gjorde det där för många år sedan och har inte tänkt på det förrän nu. Huvva! :p
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Denke skrev:
daviden skrev:
Skiter jag i, det är mitt forum!
;)

Just den detaljen ska vi diskutera extra noga nästa gång partiledningen samlas. Glöm inte ditt tandskydd. :mrgreen:
Ha ha! :D

Porsan skrev:
Spencer66 skrev:
Posta klockskott på hur det ser ut där du står precis NU!

Här kommer den, även om jag är en väldigt upptagen man så har jag tid för en liten bild...
Herregud vad grymt.
 

Målarn

The Steak
Faaan va Nice :D !!! Hur är vädret där då?? Ser rätt så lugnt ut, vilket är väl ganska så skönt när man är på så Öppen plats ;)
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Målarn skrev:
Faaan va Nice :D !!! Hur är vädret där då?? Ser rätt så lugnt ut, vilket är väl ganska så skönt när man är på så Öppen plats ;)

Ganska lugnt, lite vind och ca 25-30 grader, solen steker om dagarna det går mot sommar här nere.
 

David

Bödeln
Porsan skrev:
Här kommer den, även om jag är en väldigt upptagen man så har jag tid för en liten bild...

file.php

Haha, coolt! Var någonstans?

Måste helt klart också ta fler wristshots på kontoret. Perfekt val av klocka, tycker jag bestämt!

121106-Offshore.jpg


121106-WRUW.jpg
 
Topp