Nu snackar vi blektDagens jobbklocka![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu snackar vi blektDagens jobbklocka![]()
![]()
Det ena behöver inte utesluta det andraâŠ.Alltid varit sugen pĂ„ en SMP men blev till slut en Speedy istĂ€llet!
Ser bra ut. Fint att den smalnar av. GÄr det att anvÀnda originalspÀnne frÄn Omega pÄ nÄgon av dessa tredjepartslÀnkar?Testar en Uncelstrap-lÀnk.
Bra passning av ÀndlÀnkarna och Àven bra matchning av stÄlet. Helnöjd Àn sÄ lÀnge![]()
10 inlÀgg pÄ 7 minuter, brÄttom till Köp & sÀlj?
Det bÀsta Àr att rapportera spammare. Modsen brukar ta hand om dessa ganska effektivt.10 inlÀgg pÄ 7 minuter, brÄttom till Köp & sÀlj?
Det gick sannerligen fort, kontot verkar t.o.m. raderat.Det bÀsta Àr att rapportera spammare. Modsen brukar ta hand om dessa ganska effektivt.
Jag har inte sett nÄgra lÀnkar dÀr man kan sÀtta pÄ orginalspÀnnet. Men gillar du nÀr det smalnar av sÄ Àr ju orginalspÀnnet inte aktuellt.Ser bra ut. Fint att den smalnar av. GÄr det att anvÀnda originalspÀnne frÄn Omega pÄ nÄgon av dessa tredjepartslÀnkar?
Snyggt! Referens pÄ denna?Mesh Àr riktigt nice, Àven pÄ mini SMP![]()
Snyggt!Same same but different beroende pÄ ljuset.
![]()
![]()
Tycker de sitter bra pÄ en 18cm handled. Jag har ca 18,5 cm som referens.Söker rÄdgivning dÄ jag Àntligen ska köpa min första ordentliga klocka. Jag Àr helt inne pÄ blÄ Omega SMP det lutar Ät modellen 2018-2022, har har Ànnu inte haft möjligheten att testa nÄgon Àn. Ska absolut görs innan köp, nu till min frÄga.
Mina handleder Àr ca 18 cm, hur tycker ni andra att modellen upplevs storleksmÀssigt? Jag vill inte ha en för blaffig kÀnsla.
HÄller koll pÄ begagnatmarknaden hÀr i Sverige men ocksÄ Chrono24. NÄgot man borde tÀnka pÄ dÀr om det blir köp chrono?
DÄ min kunskap Àr Àr begrÀnsad vill jag ÀndÄ kÀnna mig trygg kring Àkthet osv.
Tack för bra trÄd!
Tack, den sitter fint!Tycker de sitter bra pÄ en 18cm handled. Jag har ca 18,5 cm som referens.
Ett bra beg. pris pÄ dessa idag Àr ca 40-48k beroende pÄ skick, Älder och fÀrg.
Jag personligen skulle satsa pÄ att köpa en frÄn Sverige dÄ de Àr tillgÀngliga pÄ den svenska beg. marknaden.
Lycka till!![]()
Jag tycker att förra gen Àr lite bÀttre mindre klumpigt och med lÀnk inte sÄ tungSöker rÄdgivning dÄ jag Àntligen ska köpa min första ordentliga klocka. Jag Àr helt inne pÄ blÄ Omega SMP det lutar Ät modellen 2018-2022, har har Ànnu inte haft möjligheten att testa nÄgon Àn. Ska absolut görs innan köp, nu till min frÄga.
Mina handleder Àr ca 18 cm, hur tycker ni andra att modellen upplevs storleksmÀssigt? Jag vill inte ha en för blaffig kÀnsla.
HÄller koll pÄ begagnatmarknaden hÀr i Sverige men ocksÄ Chrono24. NÄgot man borde tÀnka pÄ dÀr om det blir köp chrono?
DÄ min kunskap Àr Àr begrÀnsad vill jag ÀndÄ kÀnna mig trygg kring Àkthet osv.
Tack för bra trÄd!
Ref pÄ denna Àr 2552.80 tror jagJag har funderingar kring vad detta Àr för referens pÄ bilden?
Googlar jag 168.1628 sÄ Àr svaren vÀldigt klena.
Ser ut att vara slÀt tavla.
NÄgon som vet vad den heter??
Och vilka Är tillverkades den?
Samt vad Àr vÀrdet med lÀnkbitar fast utan box o papper??
Tack
![]()
Tack!Ref pÄ denna Àr 2552.80 tror jag
Jag tror det borde vara vÄgor bara man ser inte alltid deTack!
Ser ut att i mycket stÀmma vÀl.
SvÄrt att se pÄ bilden tycker jag, men enligt uppgift sÄ ska tavlan vara slÀt, dvs utan vÄgorna. Kan det verkligen stÀmma??
Ovanliga visare, varken svÀrd eller skelett. tror det Àr en 2250.80.00 för den japanska marknadenJag har funderingar kring vad detta Àr för referens pÄ bilden?
Googlar jag 168.1628 sÄ Àr svaren vÀldigt klena.
Ser ut att vara slÀt tavla.
NÄgon som vet vad den heter??
Och vilka Är tillverkades den?
Samt vad Àr vÀrdet med lÀnkbitar fast utan box o papper??
Tack
![]()
2552.80 har vanliga skelettvisareRef pÄ denna Àr 2552.80 tror jag
Ja, om den Àr blÄ⊠Àr den svart sÄ verkar det vara 2250.50.Ovanliga visare, varken svÀrd eller skelett. tror det Àr en 2250.80.00 för den japanska marknaden
2552.80 har vanliga skelettvisare
watchbase.com
Gissade pÄ blÄ iom vit datumskivaJa, om den Àr blÄ⊠Àr den svart sÄ verkar det vara 2250.50.
SÄ rÀtt sÄ!Gissade pÄ blÄ iom vit datumskiva![]()
watchbase.com