Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Är det sailcloth på det mörkgröna?Ett par nya band damp ner i postlådan, blev tvungen att testa och knäppa ett par bilder.
![]()
![]()
Tack, det är watchwears fkm sailcloth.Snyggt! Är det sailcloth på det mörkgröna?
Korspostar. Testar lite olika nya band. Meshlänk köpt här på forumet av @MetersFirst som passade som handen i handsken i mitt tycke.
![]()
”Modern” eller äldre/vintage?Till vilken urmakare ska man vända sig till i Sthlm för en service/genomgång av min Seamaster?
Swatch Group Nordic i sådana fallDet är en 2018-19. Tänkte ta en service innan en ev försäljning.
Finns även möjlighet att använda urbrev.se. Kanon tycker jagTill vilken urmakare ska man vända sig till i Sthlm för en service/genomgång av min Seamaster?
+1 på den om man är ok att skicka (vilket inte alls är ett problem med exempelvis Urbrev.se). Väldigt seriös och bra aktör.Finns även möjlighet att använda urbrev.se. Kanon tycker jag
Följer den där med imorgon?Kör också SMP-C idag, dock i blått
![]()