• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2026 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

38. International edition från seagull store på amazon. Ska väl vara deras egna budget variant. Men alla kommer väl från samma fabrik troligen 😁
Skit också nu gick det inte att hålla emot längre 😅. Klickade precis hem en 40 med svanhals från Sugess hemsida.

Om den ska stanna så ryker nog Malm Dalton tyvärr, det är en in - en ut som gäller för mig 2026.

Kan någon förklara det här med ketchup för en rookie som jag?
Nån gång efter att halva månaden har gått och klocktristessen infunnit sig på allvar brukar tråden spåra ur i nån hätsk diskussion om vilken ketchup/mjölk/smör som är bäst
Heinz - allt du behöver veta när det kommer till ketchup.
1770151116180.gif

jag tycker min 38mm med stängd baksida och plastglas känns riktigt stabil. Känns inte alls billig eller dåligt byggd, snarare tvärtom

Härligt att höra. Känns som att det är en Seagull man ska ha om man vill ha en Kinaklocka i samlingen 😊

Håller med. Känns ändå riktigt stabil, speciellt sett til priset och vad man förväntar sig från ett Kinaur.

Är man inte redan anmäld bara man skrivit här i tråden..?
Helt korrekt uppfattat👍
Har man skrivit här så har man inofficiellt förbundit sig att officiellt deltaga i OWGM.
Och för att officiellt delta anmäler man sig genom att skänka startavgiften till vår Min stora dags-insamling 😃
Då öppnas möjligheterna att vara med på tävlingar och annat bus som sker under Mars😁

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp