38. International edition från seagull store på amazon. Ska väl vara deras egna budget variant. Men alla kommer väl från samma fabrik troligenHar cirklat som en fiskmås kring dem också det senaste halvåret. Måste nog slå till snart. Size? Sugess?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
38. International edition från seagull store på amazon. Ska väl vara deras egna budget variant. Men alla kommer väl från samma fabrik troligenHar cirklat som en fiskmås kring dem också det senaste halvåret. Måste nog slå till snart. Size? Sugess?![]()
Skit också nu gick det inte att hålla emot längre38. International edition från seagull store på amazon. Ska väl vara deras egna budget variant. Men alla kommer väl från samma fabrik troligen![]()
Heinz - allt du behöver veta när det kommer till ketchup.Kan någon förklara det här med ketchup för en rookie som jag?
Nån gång efter att halva månaden har gått och klocktristessen infunnit sig på allvar brukar tråden spåra ur i nån hätsk diskussion om vilken ketchup/mjölk/smör som är bästKan någon förklara det här med ketchup för en rookie som jag?
Heinz - allt du behöver veta när det kommer till ketchup.
Vad i hela!?!?! Fulaste jag sett på länge![]()
![]()
Hittar någon en sån här - hojta på mig! Kanske till och med blir OWG på heltid då.
Tusenö?OWGM-klockan är inhandlad och det blir en färgglad mars![]()
Tack, då vet jag vad jag har att se fram emot! Så länge man inte blandar dem…Nån gång efter att halva månaden har gått och klocktristessen infunnit sig på allvar brukar tråden spåra ur i nån hätsk diskussion om vilken ketchup/mjölk/smör som är bäst
![]()
Har alltid varit en Henz-kille men när min lokala Ica hade slut (gissar att det är något USA-relaterat) provade jag Icas ”I Love Eco” som var superb. Tror jag är en Heinz-förrädare nu…Heinz - allt du behöver veta när det kommer till ketchup.
Om det är en sådan jag har, så fungerade den alldels utmärkt förra året.38. International edition från seagull store på amazon. Ska väl vara deras egna budget variant. Men alla kommer väl från samma fabrik troligen![]()
Det är nog en sådan. Gjorde det för jobbigt förra året så tänkte åtminstone ha en chans i år..Om det är en sådan jag har, så fungerade den alldels utmärkt förra året.
Och har dessutom fått en del umgängestid även efteråt. En helt fantastisk liten sak det där!
Lite nyfiken på byggkvaliteten? Beställde en 40 med glasbaksida igår på ren impuls som sagt.Det är nog en sådan. Gjorde det för jobbigt förra året så tänkte åtminstone ha en chans i år..![]()
![]()
jag tycker min 38mm med stängd baksida och plastglas känns riktigt stabil. Känns inte alls billig eller dåligt byggd, snarare tvärtomLite nyfiken på byggkvaliteten? Beställde en 40 med glasbaksida igår på ren impuls som sagt.
Härligt att höra. Känns som att det är en Seagull man ska ha om man vill ha en Kinaklocka i samlingenjag tycker min 38mm med stängd baksida och plastglas känns riktigt stabil. Känns inte alls billig eller dåligt byggd, snarare tvärtom
jag tycker min 38mm med stängd baksida och plastglas känns riktigt stabil. Känns inte alls billig eller dåligt byggd, snarare tvärtom
Härligt att höra. Känns som att det är en Seagull man ska ha om man vill ha en Kinaklocka i samlingen![]()
Den officiella OWG-tråden kommer öppnas i slutet av nästa vecka ihop med insamling och anmälan
![]()
Satsar du på nytt personbästa??OWGM-klockan är inhandlad och det blir en färgglad mars![]()
Är man inte redan anmäld bara man skrivit här i tråden..?Den officiella OWG-tråden kommer öppnas i slutet av nästa vecka ihop med insamling och anmälan
![]()
Helt korrekt uppfattatÄr man inte redan anmäld bara man skrivit här i tråden..?
Jo men det är många som inte har skrivit i tråden…Är man inte redan anmäld bara man skrivit här i tråden..?
Satsar på att inte skämma ut mig iår igen, men lär väl ändå starta fail-tråden 2026 ocksåSatsar du på nytt personbästa??![]()
Klarade inte du dig för typ två år sen?Satsar på att inte skämma ut mig iår igen, men lär väl ändå starta fail-tråden 2026 också![]()
Jo jag gjorde ju det med en Breitling Emergency, men det känns som att det var nån annan… Fattar inte hur jag lyckades med det?!Klarade inte du dig för typ två år sen?
Hittar inte giffar men: go get em!Jo men det är många som inte har skrivit i tråden…
![]()
KS har inte giffar, copypasta från GoogleHittar inte giffar men: go get em!