• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UPPSNACK inför #owgmarch 2021

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Uppsnack inför årets OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars.

Vem är med? Vilken klocka? Vilken taktik?
5344E604-056B-41AB-9473-4DF99A7C54E3.jpeg


Vad är OWG (One Watch Guy) i mars? Klipper in en sammanfattning från tidigare år. I mitten på februari kommer den riktiga owgmarch-tråden där vi anmäler oss och deltar.
——————————
En utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid, start 1 mars 2020.
Äntligen är det dags för årets klock-fasta. Vi är många som har längtat, och nu är det dags att anmäla sig. Det är så klart fritt att välja vilken klocka man vill men jag själv kommer inte ta min vanliga beater utan välja något som är lite mer utmaning.
Med OWG 1 månad menas inte att man ska sälja av hela sitt klockbestånd utan att endast bära en klocka under samtliga dagar i mars 2020.
Regler;

——————————
I år har vi infört en anmälningsavgift. Den är på valfritt belopp men vi rekommenderar 100kr. Alla insamlade pengar kommer gå till organisationen Min Stora Dag

Vi kommer vi att anordna ännu fler tävlingar med massor av fina priser.
 
Senast ändrad:
Topp