• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UPPSNACK inför #owgmarch 2021

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Man blir helt klart sugen att testa! Hade nog vart bra för psyket att bara köra en klocka ett tag och inte tänka så mycket, lite rehab eller avgiftning för den delen helt enkelt.

Hur tänker man kring om hur mycket klockan skall användas? Alltså måste man även bära den på jobbet? Alla sitter ju inte på ett kontor där deskdiving är den största risken för slitage 😉
 
Senast ändrad:

roosterman

G-shock
2-Faktor
Om någon i stugorna sitter och håller på en sån här och vill släppa den för en rimlig peng så ska jag frångå min max 36mm regel och köra det nästan dubbla under owg-march.
2BEC2E76-9BD6-47BE-A538-6CE42305267E.jpeg

G-SHOCK MUDMASTER GWG-1000WLP-1A
Du såg @S.L 's inlägg i G-shocktråden antar jag😉
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Jag överlever, men frågan är hur omgivningen hanterar situationen? Sambon kommer garanterat klaga men det gjorde hon när jag hade den första helgulds g-shocken som kom för ett par år sen med. Då såg jag enligt henne ut som Pippis pappa. Ungarna är tillräckligt små för att tycka att den är cool med djurmönster.
Du kan ju alltid matcha med andra plagg. Den kanske smälter in bättre...
A72C5B81-4FEE-4A3E-874D-C85BA69D575D.jpeg
89056666-2E36-42DF-B876-8B8C8A39AE26.jpeg
 

M1cke

Omega
2-Faktor
Jag är på. Frågan är bara om man ska ta en klocka man gillar och ägna månaden åt att bryta in lite nya band, eller om man ska gå loss och köpa nåt helt galet bara för att...
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Blir absolut ett nyköp till detta. Får se vad det blir, högt eller lågt. Letar högt men det kanske inte slår in, då blir det något enklare skoj.
sen var det ju detta med löparklocka....... svårt detta 🤔
 

JonathanR

Panerai
2-Faktor
En sjuk tanke, en lite kul tanke, men framförallt för ett bra ändamål! Jag är på!

Frågan är bara vilken klocka, håller på att slipa upp en gammal Bubbla så får inte vara allt för ömtålig....kanske får bli Casio A168WA om man inte hittar något nytt kul, får återkomma i den frågan 😇
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Vad är detta??? Ett helt dygn utan den minsta owg-hets inför mars 😁
@Lord_tito88 @Silverglantz @Derix
Än har ni inte lurat med mig;)
Det är lite som ett föräldramöte i första klass när läraren frågar vem som ska vara klassförälder? Alla stirrar i golvet och undviker ögonkontakt. Risk att man tvingas ställa upp.
Samma här, om någon säger något så drar vi in dem i owgmarch direkt. Obönhörligt.
Förresten, du är anmäld.
 
Topp