• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UPPSNACK inför #owgmarch 2021

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Vad är detta??? Ett helt dygn utan den minsta owg-hets inför mars 😁
@Lord_tito88 @Silverglantz @Derix
Än har ni inte lurat med mig;)

4tb629.jpg


Bjuder på lite inspirationshets inför mars @roosterman :D
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Det kanske blir att jag köper mig en sån här - Casio AE-1200WHD-1AVEF. Det vore att kliva en bra bit utanför vad jag normalt bär. Är det någon som har eller har haft en sådan? Jag tar gärna emot lite input på hur klockan upplevs.

85D328D9-3BC9-423B-AF70-6386FD5F24F8.jpeg
 

Laplander

Rolex
Det kanske blir att jag köper mig en sån här - Casio AE-1200WHD-1AVEF. Det vore att kliva en bra bit utanför vad jag normalt bär. Är det någon som har eller har haft en sådan? Jag tar gärna emot lite input på hur klockan upplevs.

85D328D9-3BC9-423B-AF70-6386FD5F24F8.jpeg

Har också haft ögonen på en sådan där, men har ju redan en stålis GMW-B5000D-1... Å andra sidan kostar ju inte en WT multum att införskaffa...
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Jag är jäkligt nyfiken på vilken klocka @KlockTotte kommer välja!?
Vågar du köra med årsklockan tro? :eek:
Ska heeelt ärligt säga att jag funderat som faen på om jag vågar ge mig in i detta i år igen 😱 Och njae, vågar nog inte mig på något vintage en hel månad med mitt jobb 😂 Men nu är man väl anmäld per automatik enligt @Berns regler 🤣
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
2-Faktor
Ska heeelt ärligt säga att jag funderat som faen på om jag vågar ge mig in i detta i år igen 😱 Och njae, vågar nog inte mig på något vintage en hel månad med mitt jobb 😂 Men nu är man väl anmäld per automatik enligt @Berns regler 🤣
Är man i tråden och snokar med likes så ja, då blir man liksom anmäld per automatik! ;) :D
 
Topp