• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UPPSNACK inför #owgmarch 2021

SurTratten

Cartier
2-Faktor
Illa att det hunnit gå 12 sidor utan att jag skickat in anmälan, men är på i år igen! Dock inte bestämt än om jag ska göra det lätt eller svårt för mig.

PS, när mars är över paxar jag @Staafen s (då förmodat utomordentligt billiga) PiCas(s)io 🙂

8b1356ddb41dc38cc2c21275eedb874b.jpg
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Illa att det hunnit gå 12 sidor utan att jag skickat in anmälan, men är på i år igen! Dock inte bestämt än om jag ska göra det lätt eller svårt för mig.

PS, när mars är över paxar jag @Staafen s (då förmodat utomordentligt billiga) PiCas(s)io 🙂

8b1356ddb41dc38cc2c21275eedb874b.jpg
Gör det svårt för dig, det blir så mycket roligare så. Iaf för oss andra! 😄

Haha Picasio var ju sjukt roligt! Det är faktiskt två som hunnit höra av sig innan så vi får se när mars är över helt enkelt. Tror att den får stanna oavsett hur jag känner men det vet man aldrig. 😁
 

SurTratten

Cartier
2-Faktor
Gör det svårt för dig, det blir så mycket roligare så. Iaf för oss andra! 😄

Haha Picasio var ju sjukt roligt! Det är faktiskt två som hunnit höra av sig innan så vi får se när mars är över helt enkelt. Tror att den får stanna oavsett hur jag känner men det vet man aldrig. 😁
Lutar åt att det blir något plastigt här också, oklart bara hur många knappar den ska ha 😅
 

Daniel1978

Panerai
2-Faktor
Man blir inspirerad att köpa något kul och mer utmanande istället för den Seagull 1963 jag beställt till detta.

Igår lades därför en ny beställning på en klocka jag själv inte tror jag kommer palla en månad med, men den kommer garanterat göra mig glad så länge jag håller ut.. :p
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Hahah ja gör det, den lär sitta som en smäck😂 Sjukt gullig, men se bara till att inte fastna för den alldeles för mycket, för i april ska den ju lämnas tillbaka till sin rätta ägare🤪
Hoppas 🙌😎, kommer bildbevis efter jobbet isåfall 😉. Precis, lär inte ligga på pluspoäng hos dottern om jag behåller den 😊.
 
Topp