• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UPPSNACK inför #owgmarch 2021

Back

Vacheron
2-Faktor
Och du var upp den med bravur! Hur förklarar man sig för kunderna? 😂

”Jo, ja... Jag är med i en helig, onlinebaserad klockutmaning som frammanar masochism”

Oavsett ovan eller en tvättäkta detaljerad förklaring så lär man bli obotligt störd-förklarad!

:D
Ett fantastiskt citat: ”onlinebaserad klockutmaning som frammanar masochism”
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Och du var upp den med bravur! Hur förklarar man sig för kunderna? 😂

”Jo, ja... Jag är med i en helig, onlinebaserad klockutmaning som frammanar masochism”

Oavsett ovan eller en tvättäkta detaljerad förklaring så lär man bli obotligt störd-förklarad!

:D
Haha tack för det! 🤣

Som tur var jobbade jag inte så mycket under förra mars men i år blir det svårare haha!

Jag får komma på något bra men kanske snor fin rad rakt av! 😄
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
God morgon! Se till att rotera bland era klockor ordentligt nu. Om 6 veckor drar vi igång.
EEAF4C84-F528-4091-BE5A-5D14AD9C9CE8.jpeg
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Jag är på! Blev sugen på att testa en G-shock och blev taggad på en färgglad jävel när jag såg vad @Staafen ställer upp med så jag gav mig ut på jakt och hittade den här, en G-Shock DW-5600CMA-9Er ”Breezy Rasta”. Känner redan nu att mars kommer bli en lång månad.
BD0A23F2-02CB-4F67-8234-F36E0B9DC32E.jpeg
0A13A4AB-1ED8-424F-9609-30D3E099C9FD.jpeg
809CE57D-5C5E-4F98-AB77-5A0335185A18.jpeg
Vad roligt, då blir vi minst två med färgglada Casio! 😄
20210111_225611-01.jpeg
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Kom igen nu lads.... alla försöker göra det så svårt för sig som möjligt med alla möjliga roliga klockval. Sedan går det tre dagar och hälften har bangat 😂. Tips från coachen.... välj en klocka du kan tänka dig att ha nästa vecka. Hela veckan!😁
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
100:- (minimum) till min stora dag låter helt awesome!! Skänka lite glädje till några av de som behöver det allra mest ❤️

Jag är fan kluven till hur jag ska göra i år!? Jag kommer garanterat delta men frågan är med vad? Förra året fick jag kliva av efter lite mer än halvvägs då jag fått äran att bli gudfar till en liten gosse och dykarklockan jag körde med (longines hydroconquest) gled ju inte in under manschetten!! Så det ”smarta” vore att köra med ett något litet tunnare ur. Men samtidigt kan det bli så illa att jag snart blir med min första panerai, och då vill man ju inte vila den en månad så tidigt in i förhållandet?!? Annars slutar jag bara tycka om klockor helt och blir owg for life med min h-shock
Lutar åt att jag INTE gör det smarta och kör med en liten nätt klocka som enkelt glider in under manschetten. Fick hem min panerai idag och nykär som jag är lutar det är att den får gå mars ut...
B0931920-65E4-424D-A737-D9CD2813B14E.jpeg
FD24E8A8-EC99-48D8-AE4A-2DDCE5BF33CB.jpeg
 
Topp