• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Frågetecken? Trodde vi hade tagit beslut på det här. Ska du börja krångla ändå?

BiodegradableOrangeAdouri-size_restricted.gif
En sån har jag oxå! Jag vet dock inte var den är... tur att jag har lite andra klockor att välja på. Vad tror ni om denna?
kina.jpg


ps. Om någon mot förmodan vill ha en sån finns annonsen här: https://klocksnack.se/threads/klockor-från-konkursauktion-tänk-billigt-från-kina.157471/
 
Förra året körde jag ju OWGMARCH BEASTMODE!
Alltså inte lightvarianten många av er andra sysslade med 😉
Med några timmars tjuvstart blev det strax norr om 750 timmars kontinuerligt bärande av min blå Mudman.
0E068B78-3A06-4424-ADA5-0885B9FEC1A9.jpeg

När det gäller OWGMARCH22 finns det väl bara ett val. Go big or go home! 👊🏻
Mudmaster blir det i år.
41770AA4-6E92-4F28-9F54-630916396D94.jpeg

Förra årets upplevelse sabbade byteslusten rätt rejält och nu byter jag inte längre klocka dagligen utan snarare veckovis.
Så frågan är vad ytterligare ett års späkning gör med intresset 😳
F3CE1733-AB85-434E-8AF0-59B92E35FD84.gif


9556D4BB-F29B-43BA-AA5E-BAA524DD9324.gif
 
Förmodligen fel i skallen på mig men tycker fan den är kool på riktigt 🥴
Min fru är totalt ointresserad av klockor. Visar jag något tycker hon det är fult eller så får jag ingen respons alls. Däremot när jag visade denna på kul för jag tyckte den va så gräslig så sken hon upp och tyckte det va den snyggaste jag någonsin visat henne. Fick bli ett köp :D
 
Hade det funnits en högtalare inbyggt där man vid en lätt tryck på kronan fick ett Muuuuu så hade jag gått igång på riktigt. Utan denna feature blir 31 dagar mer än nog tror jag
Den tickar så man behöver hörselkåpor så kan man ju skaka lite på handleden för att höra det underbara ljudet från kobjällran. Jag ser inte problemet.
 
Åååååh äntligen! Jag har svårt att välja då jag har ett par kandidater. Vet inte om jag ska välja "lätt" eller svårt. Min röda Orient Kamasu var ju relativt lätt, men det blev ju lite halvtråkigt ändå i slutet :)
 
Åååååh äntligen! Jag har svårt att välja då jag har ett par kandidater. Vet inte om jag ska välja "lätt" eller svårt. Min röda Orient Kamasu var ju relativt lätt, men det blev ju lite halvtråkigt ändå i slutet :)
Om du är sugen på nått lätt och ledigt vet jag att @Staben har en lättsmält klocka du säkert kan få låna. 😁

Någon som kommer ihåg den här bjässen😍
6F0F844F-3F36-443B-A5F5-D3791BC7C6D3.jpeg
211417D6-FCAE-4330-9FF1-B8682AFD5876.jpeg
Tror att den är svår att bräcka.
I år blir det NOG betydligt mer städat😅
 
Kommer detta bli den mest populära klockan till antal sett under mars alltså?? 😱😍
Jag är ju bortlovad till annan klocka sedan nästan ett år. Om någon aspirerar på den så kan jag ju snacka med frugan. Hon tog den till jobbet idag. Får följa ditt goda exempel och lura henne att skapa ett konto på ks och ställa upp med den själv om hon vägrar låna ut den.
Annars kan jag säkert obemärkt testa den lite under mars. Alla swatch ser ju likadana ut 🤣
 
Jag tänker köra samma tema som förra året, dvs en riktigt billig mekanisk klocka. Har ni några tips?🤙🏻
AliExpress utbud är föga imponerande :/
Max 40mm
0-400kr
 
  • Like
Reactions: v0n
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp