• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uragenten

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag köpte min blå Seiko Sumo av denna herre! Mycket trevlig kommunikation både innan,under och efter köpet. Visst hade jag kanske kunnat tjäna någon slant på att ta hem en från "Långtbortistan", men varför?! Orka vänta!! Går liksom fortare att hämta den själv...:)
 

Limpas

Cartier
Har köpt en klocka i klassen <5k av Uragenten. Väldigt trevlig kille, bra kommunikation och smidig affär. Klockan stämde överens med beskrivningen i annonsen. Helt klart en goodguy och skulle inte tveka en sekund på att handla med honom igen :)
 

phswe

Breitling
Jag avslutade just en affär med Joel och sammanfattar:

Trevlig förtroendeingivande säljare med bra kommunikation!! Bara positivt!!
 
Klockren service och supersnabb leverans.
Skulle handla av Joel igen när som helst!

Har köpt en hel del klockor via forumet, men jag tror att Joel är den jag har fått vänta kortast på svar ifrån - vilket är mycket positivt i min bok! :)
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Har precis köpt en BB (Blå Badklocka) av herr Uragenten . Snabb samt väl packad leverans och grejjerna felfria som utlovat. Toppen! :)
 

speffy

Cartier
2-Faktor
Som ny på forumet var man allt lite orolig att betala i förskott. Den oron var helt obefogad. Affären var väldigt smidig med mycket bra och snabb kommunikation hela vägen. Kan inte annat än att rekommendera andra att göra affärer med Joel och det är inte omöjligt att jag själv kommer att göra fler affärer med honom i framtiden. För att sammanfatta det hela, klockrent :)
 

m_s

Patek
2-Faktor
Köpte en Tudor Pelagos av Joel - Fick först fel box till klockan men det ordnade säljaren snabbt och smidigt i efterhand!
Skulle gärna göra affärer med Joel igen!
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Köpt två IWC av Joel. Hur smidigt som helst och trevligt att träffas för överlämnandet. Fundrar du på att köpa en ny klocka av bättre snitt, kolla med Joel först. Det kan löna sig, precis som det gjorde för mig ... ;)
 

PeterYavuz

Omega
2-Faktor
Köpte en Breitling SOH 46 av Joel.
Kanonfin, supernöjd verkligen.

När leveranstiden krånglade (juletid) så var han inte sen med att kompensera det.

Tvekar inte att göra affär med han igen.

Rekommenderas
 
Topp