• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Urarta

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en mkt fin vintage Speedy 145.022 av Jonny och allt levererat som det ska, trevlig kille att konversera med och att tipptopp. Kan rekommenderas! 100% GG.
 

SamiA

Kellokonttori
Professional Dealer
Excellent communication, solid deal and the watch was just as agreed. 100% good guy.
 

OlleOstron7

Breitling
2-Faktor
Äntligen blivit av med oskulden:cigar:
& köpt min första klocka via KS!
STORT TACK @Jonny k för den fantastiska klockan & ditt sätt genom hela affären.
Kan inte nog rekommendera ovanstående för alla andra KS-medlemmar.

Ser framemot ännu mer inspiration framöver från detta fantastiska forum!

/OlleOstron
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Sålt en klocka i prisklass ca.20.000kr med @Jonny k som gick ovanligt smidigt och med mycket bra dialog. Goodguy i min bok.
Tack!
//B.
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Köpt klocka i högre prissegmentet av @Jonny k i en rakt igenom trevlig affär. @Jonny k är mycket kunnig och ärlig och tog sig till mig för en f2f som var lika trevlig den. Trevlig bekantskap som jag gärna gör affär med igen! Tveka inte.
 

ElSensei

Omega
2-Faktor
Köpte en Omega av herrn och allt gick supersmidigt. Fick klockan skickad till mig, välpaketerat och fint. Hoppas på fler affärer i framtiden :)

110% goodguy.
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Sålde till herrn på distans.
Snabb betalning och inga problem alls. Skulle klart göra det igen om jag får möjlighet!
 

JMEL

Breitling
2-Faktor
Köpt en klocka på distans av Jonny. Allt väldigt smidigt, klockan kom snabb, välpaketerat och precis som beskrivet. Rekommenderas!
 

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en vintage Speedmaster till @Urarta. Lite PM:ande här på KS, lite SMS samt några telefonssamtal landade i en smidig affär. @Urarta är mycket trevlig och en 100% good-guy :)
 

Adnan /S

Breitling
Köpt en Omega aqua terra på distans från Urarta hur smidigt som helst utan klyd.
Gör gärna affär med honom igen när som helst. 🙂

100% Good Guy !
 
Topp