• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uret.se betalning

aspo

Cartier
Hej!

Blir galen, uret.se vill jag ska skicka en printscreen på transaktionen för en klocka men det står bara än så länge som "reserverat belopp" vilket gör att de inte kan skicka den än. Jag loggade in på mitt kort typ 40 ggr idag. Betalade redan i fredags. Någon annan som upplevt samma sak? Minst sagt frustrerande...
 

aspo

Cartier
Okej, tack! Ska kolla imorgon bitti! Enligt uret.se är det inte sådan här kontroll för alla köp utan slumpmässigt utvalda. Jaja, bara att vänta o hoppas se kan skicka den imorgon.
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Screen Shot 2015-11-23 at 21.24.42.png
 
P

Philippe Stern

Guest
Handla hos AD istället. Bl.a. Bl.a. Bl.a. Har du köpgräns på ditt kort?
 

aspo

Cartier
Men finns det köpgränser per köp, per dag, per vecka etc. Jag handlade i helgen lite sängkläder etc för ca 50 lax. Skulle betala med mitt bankkort. Hade mångdubbelt på kontot. Gick inte igenom. Fick dela och ta på två olika kort. #crazy
Aha, visste jag inte. Men borde inte vara det eftersom transaktionen gick igenom.
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Men finns det köpgränser per köp, per dag, per vecka etc. Jag handlade i helgen lite sängkläder etc för ca 50 lax. Skulle betala med mitt bankkort. Hade mångdubbelt på kontot. Gick inte igenom. Fick dela och ta på två olika kort. #crazy
MasterCard utan kredit brukar statera detta:
  • Under en 7-dagarsperiod kan du göra inköp för upp till 50 000 kr (köpgräns) och uttag i uttagsautomat på upp till 15 000 kr.
 

LS

Panerai
2-Faktor
Men finns det köpgränser per köp, per dag, per vecka etc. Jag handlade i helgen lite sängkläder etc för ca 50 lax. Skulle betala med mitt bankkort. Hade mångdubbelt på kontot. Gick inte igenom. Fick dela och ta på två olika kort. #crazy
Hänger du på ett forum typ lakansnack.se där man diskuterar lakan som är tio ggr dyrare än vi normala människor köper? :D
 
Topp