• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uret.se fel ?

Enyeama

Basic
Hej
Jag köpte en citizen tsuyosa från uret.se nyligen och fick klockan levererad i en "promaster" förpackningen. Har kontaktat kundtjänst om detta som vägrar erkänna att det är fel box till klockan.

Har jag fel eller har dom ?

Mycket populär klocka så finns mycket material online och unboxing videor men aldrig sett någon få klockan i denna box.

Konstiga är att dom hävdar att dom har gjort rätt men vill ändå erbjuda mig 200kr i kompensation

Tankar?
IMG_20240201_161712.jpg

Hej
Jag köpte en citizen tsuyosa från uret.se nyligen och fick klockan levererad i en "promaster" förpackningen. Har kontaktat kundtjänst om detta som vägrar erkänna att det är fel box till klockan.

Mycket populär klocka så finns mycket material online och unboxing videor men aldrig sett någon få klockan i denna box.

Konstiga är att dom hävdar att dom har gjort rätt men vill ändå erbjuda mig 200kr i kompensation

Tankar?
IMG_20240201_161712.jpg
Ta kompensationen och kräng dyktuben till nån som behöver den. Ur&Penn tar 295kr eller nåt sånt för tuben.

Antar att du fick korrekt cert?

Hej

Tankar?
IMG_20240201_161712.jpg
Personligen hade jag returnerat och köpt från Ur & Penn. Dom är AD och dessutom en femhundring billigare än uret.se.

Reklamera om det känns bäst så! 🙂 Annars är nog originalboxen en sådan att man gärna lämnar kvar den på affären och gå iväg med klockan på armen

Ja Uret.se är fan sådär. Skicka in min alpinist pga dålig tidshållning...13v senare får man fortfarande nåt std svar att urmakaren har fullt upp.

Och då tog jag deras försäkring oxå!

Haha well well. Man får vad man betalar för....

Tillbaka
Topp