Vilken oerhört konstig post.
Håller med, kan det vara troll kanske? Ändå första posten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken oerhört konstig post.
Eller en konkurrent.
Nää, jag skulle tro att det är på riktigt. En situation som "spårat ur". Kanske ett missförstånd. Kanske ovarsam hantering av klockan enligt Uret. Kanske så högt tonläge att det låste sig direkt hos Uret. Eller dålig hantering av Uret, vilket skulle förvåna mig. Men på riktigt tror jag det är.Eller en konkurrent.
Dessa herrar har inte svarat på nån av mina mejls. Oseriösa? Otroligt skumma priser? I mina ögon, ja.Killarna med förkortningen WOW? Och nejgrabbar menar inte spelet...
![]()
Wendy O'Williams?Killarna med förkortningen WOW? Och nejgrabbar menar inte spelet...
![]()
Det intrycket delar jag. WoW (annan firma med rödvit logga) känns tvivelaktig. Däremot känns uret helt ok.Dessa herrar har inte svarat på nån av mina mejls. Oseriösa? Otroligt skumma priser? I mina ögon, ja.
I det här fallet med uret så kan ju missförstånd alltid ske, har ringt dem flertalet gånger och blivit bemött på korrekt sätt och bara hört från många forumister att de skött sig bra.
Hoppas ni reder ut detta.
Verkar som att känslan stämmer då. Detta blev ju kanske lite OT. Men en granskning, av olika "gråhandlare" är ju alltid på sin plats. Då ett köp i regel innefattar både en hel del pengar. Men även stora förväntningar.Wow:s telefonnummer fungerar inte ens
Wow är skojare, var sugen på en klocka där för ett antal år sedan mejlade och kollade leveranstid, i samband med att jag fick svar hade priset på klockan gått upp med ca 30%...Dessa herrar har inte svarat på nån av mina mejls. Oseriösa? Otroligt skumma priser? I mina ögon, ja.
I det här fallet med uret så kan ju missförstånd alltid ske, har ringt dem flertalet gånger och blivit bemött på korrekt sätt och bara hört från många forumister att de skött sig bra.
Hoppas ni reder ut detta.
Det känns olustigt att ha kvar den här tråden om vi inte får mer konkret beskrivning på vad som var fel på klockan och varför Uret inte ville låta den gå tillbaka på garantin. Trådar på det här forumet vandrar ju snabbt upp i Googles sökfunktioner och jag tycker inte att en sida ska få dåligt rykte på grund av ett eventuellt troll.
Så blir det när man växer, kommer alltid finnas haters, de som letar referenser för uret läser förhoppningsvis mer än denna trådens titel
Men varför acceptera vad som i dagsläget är helt ogrundad kritik?
Fast kritiken accepteras ju inte, vilket framgår av posterna. Den som googlar uret.se kommer ju också se att kritiken är konstigt framlagd.
Jag får nog hålla med, låsa tråden tills vidare sen får trådskaparen uppdatera tråden med hjälp av admins där han förklarar vad som är problemet och varför inte företaget vill ta tillbaka. Annars känns det lite troll.Det känns olustigt att ha kvar den här tråden om vi inte får mer konkret beskrivning på vad som var fel på klockan och varför Uret inte ville låta den gå tillbaka på garantin. Trådar på det här forumet vandrar ju snabbt upp i Googles sökfunktioner och jag tycker inte att en sida ska få dåligt rykte på grund av ett eventuellt troll.
Jag var nog lite otydlig, ursäkta. Jag tänkte mer i de banorna att om det nu, som jag misstänker, det visar sig att det var en lögn att tråden gärna tas bort.
Jo, jag förstår hur du menar. Problemet för oss som driver forumet är att vi inte kan fastslå om det är lögn eller inte. Givet att forumprinciperna inte bryts föredrar vi att låta diskussionen ha sin gång. Vad som är rätt/fel i själva sakfrågan brukar oftast framgå av diskussionsinläggen. Uret är också välkomna att ge sin syn på saken.
Är du med på hur vi resonerar?![]()
Det stämmer att den inte var genomgången. Det hade blivit något fel. Jag vill inte gå in på lösningen exakt men den är så otroligt kundvänlig att man knappt tror det är sant. Klockan finns nu hos Rob Engström för service och reparation. Och inte nog med att lösningen blev bra. Vägen dit var också väldigt bra. Varje mejl besvarades blixtsnabbt. De hade bra förslag på lösning och när jag hade egna idéer på lösning så mottogs de konstruktivt och positivt. Hela processen hanterades på mindre än två dygn.Uret verkar tveklöst vara seriösa och bra att ha att göra men Sond beskrev de inte din Explorer som funktionstestad och genomgången? Inte riktigt korrekt beskrivning va? Och hur löste de den efterföljande situationen?