Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag frågade vad de menade med : funktions testad och genomgången. Svar: funktionstestad - klockan funkar som den ska, krona/vridning, pushers, den tickar på som den ska, etc etc .
Är den servad undrade jag ? Den är genomgången av oss, blev svaret. Vad innebär det, undrade jag. Jo, vi har egen verkstad och vi kollar klockorna. Blev inte klok på deras svar. Kan ni lämna papper på att den är servad ? Nej, men de är kollade på vår verkstad, svarade hon. Vart som helst jag går med en klocka om det är så att jag ska byta batteri för 50 :- får jag kvitto att det är gjort men du kan inte säga om den är servad eller inte sade jag och blev trött på hennes undvikande svar.
Personligen tycker jag om raka rör, ja eller nej ( i detta fallet) . Inget vettigt alltså. IMHO.
Kunde varit hon, jag minns inte namnet![]()
Men har det varit bra betalt för det du sålt? Verkar vara variera rätt mycket när man läser runtUretvintage har köpt av mig några ggr, de har blivit försiktigare med ovanliga klockor men alltid fått bra bemötande, snabbt betalt osv.