• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uret24

Köpte en Omega av Uret24 - väldigt trevlig, ytterst seriös. Ofantligt smidig affär och rasande snabbt skickat - 100% goodguy!

Köpt en rolex av uret24 och kan verkligen rekommendera han! Snabba och trevliga svar. Leveransen kom efter en dag och var väldigt välpackad.

Gör gärna affär med denna gentleman igen.

Bytesaffär på distans, AP vs Breitling.
Trevlig kommunikation, raka rör, bra packat paket, klocka som utlovat och snabba beslut. @Uret24 erbjöd sig t o m skicka sin klocka först till mig för påseende innan jag skickade min. Klar goodguy som jag gärna dealar med igen! Tack!

Genomfört en bytesaffär med Uret24. Klockorna skickades och allt fungerade perfekt. Klockren goodguy till 100%. Mycket nöjd!!:)

Gjort bytesaffär med mellanskillnad från mitt håll med herren. Mycket bra utförd affär och föredömligt hanterat. 100% goodguy! :)

100% BadGuy - Varning...

Köpt en Explorer II. Visade sig att klockan inte höll tiden eller hade någon längre PW än några timmar och var i ett servicebehov. Överenskommelsen var att säljare (Uret24) står för servicekostnaden.

Efter det har det varit knäpptyst från Uret24's håll. Har verkligen dragit mig från att skriva något dåligt då jag inte vill tro något annat om Herrn. Tyvärr måste jag starkt avråda från köp då klockan varken var i det skick som utlovades och han har även i efterhand valt att absolut inte svara på mina meddelanden.

Tråkigt.

Sålt klocka till Uret24. Trevlig och ärlig kille som är smidig att göra affärer med.
100% good guy

Micke L

Sålt en Iwc till uret24 på distans. Trevlig i konversationen och supersnabb swish! Gör gärna affärer igen med herrn. 100% goodguy!

100% GOOD GUY
Vi genomförde en snabb, smidig affär i 90.000-klassen face 2 face. Gör gärna affär tillsammans med Uret24 igen! :)

Återigen!

100% Good guy. Sålde en klocka i 40-tusenklassen via distans till Uret24. Supertrevlig, snabb och smidig kille att ha att göra med. Rekommenderas varmt!

Sålt ett par länkbitar utan problem. Väldigt snabb och smidig affär. Gör gärna affärer igen.

Per

Tillbaka
Topp