Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Återanvänder tråden för att se om någon ska dit nu i mars. Jag ska dit 27-28e. Verkar som en uppskattad kurs av vad jag läst här på forumet så ska bli roligt!
Kul!! Det var ett par underbara dagar!Det gör du rätt i !!! Riktigt kul kurs för en billig peng !!!
Jag och @Margarinkungen bodde på rex , riktigt trevligt ställe dock en bit från själva skolan !
Hopöas du får tre roliga dagar !!!!
Kul!! Det var ett par underbara dagar!
Jag håller att leta efter en fördjupning kanske en vecka i moderlandet
Absolut det lovar jag, ska du med om jag hittar något?Haha !!!!! Underbart ! Du blev verkligen såld på riktigt under dom dagarna ..
Hittar du nåt får du tipsa !!
Låter ju faktiskt rätt spännande att få lära sig lite mer.. ungefär som dom kurserna hodinke har med nån slags skola i NY !
Jag anmälde mig till hösten men de hörde inte av sig, nu i vår så går det inta pga jobb men förr eller senare så@Matts ska du också dit?
Absolut det lovar jag, ska du med om jag hittar något?
Ja det blir nog roliga dagar! De har dock kortat ner så det är endast två dagars kurs nu. Jag bokade in mig på Best Western. Blir säkert bra!Det gör du rätt i !!! Riktigt kul kurs för en billig peng !!!
Jag och @Margarinkungen bodde på rex , riktigt trevligt ställe dock en bit från själva skolan !
Hopöas du får tre roliga dagar !!!!
Jag blev också lite förvirrad så jag frågade och de har ändrat till 27-28 och 29-30 istället för de tider som stod på hemsidan. Tur jag kunde ordna till det med jobb osv hade varit segt och missat när man sett fram emot det!Hej hopp, jag är anmäld till den 29-30 mars, men blir fundersam när det är andra datum på deras hemsida.![]()
Det tycker jag verkligen inte du ska göra!Kul!! Det var ett par underbara dagar!
Jag håller att leta efter en fördjupning kanske en vecka i moderlandet
Tack det var snällt! Ha haDet tycker jag verkligen inte du ska göra!
Underhållningsvärdet i hemslöjdsdelen skulle sjunka avsevärt
https://klocksnack.se/threads/sjöö-...å-till-datumvisning-i-efterhand.58253/page-11
Till urmakarskolan?så japp det ska jagÄr det någon som ska på utbildningen den 30-31 mars?
Kul då syns vi imorrn!Till urmakarskolan?så japp det ska jag![]()