• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Urmakarskolan 14-16 mars...

Rulle

Audemars
Hahaha njae inte på det hållet !

Tänkte mer på att det kan ju vara svårt att hitta rum i en sådan liten "by"
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Bodde på hotel nostalgi via agoda 765kr/natt. Rex motell bodde några på. 400kr/natt.
 

Strimlaren

Cartier
2-Faktor
Återanvänder tråden för att se om någon ska dit nu i mars. Jag ska dit 27-28e. Verkar som en uppskattad kurs av vad jag läst här på forumet så ska bli roligt!
 

Rulle

Audemars
Återanvänder tråden för att se om någon ska dit nu i mars. Jag ska dit 27-28e. Verkar som en uppskattad kurs av vad jag läst här på forumet så ska bli roligt!

Det gör du rätt i !!! Riktigt kul kurs för en billig peng !!!
Jag och @Margarinkungen bodde på rex , riktigt trevligt ställe dock en bit från själva skolan !

Hopöas du får tre roliga dagar !!!!
 

BoEtt

Rolex
Hej hopp, jag är anmäld till den 29-30 mars, men blir fundersam när det är andra datum på deras hemsida. :confused:
 

Freddie L

Panerai
Kul med kurs! Finns massor av boende i närområdet. Är lite för mycket "hemmaplan" för att jag ska ha bra koll, men:
Motala: Flera hotell, Statt tror jag är Best Western.
Vadstena: Massor av boenden, flera mycket charmiga. Säkert kort är förstås Klosterhotellet med mkt trevliga rum och bra käk. Kockarna på Kungs Starby är riktigt bra, men lite konferensvarning på boendet.
Skänninge: Statt har fått ett riktigt uppsving. Har hört att både rum och frukost är bra. Maten vet jag är bra.
Mjölby: Statt ligger vid stor väg vid station, räkna med Epa-racing utanför. Hotellet var med i "sämsta hotellet i Sverige-program" på tv för några år sedan... Men ägaren är känd i Wiskey-kretsar och de har nog ett ovanligt bra sortiment flaskor i baren.
Ett annat mkt trevligt alternativ är Turisthotellet på Omberg. Mkt bra käk, väldigt fina omgivningar, kanske lite långt från Motala.

Finns mycket mer, måste sluta skriva! :)
 

Strimlaren

Cartier
2-Faktor
Hej hopp, jag är anmäld till den 29-30 mars, men blir fundersam när det är andra datum på deras hemsida. :confused:
Jag blev också lite förvirrad så jag frågade och de har ändrat till 27-28 och 29-30 istället för de tider som stod på hemsidan. Tur jag kunde ordna till det med jobb osv hade varit segt och missat när man sett fram emot det!
 
Topp